Вклав $1000 — отримав $300. Історія невдачі українського AI-стартапу 

Нещодавно AIN.UA писав про стартап Logo Jinn AI Generator, який допомагав дизайнерам з ідеями логотипів з використанням можливостей штучного інтелекту. Розробник сервісу Олег Копил розповів AIN.UA, як почувається його бізнес після чотирьох місяців з моменту створення. Якщо коротко, не дуже.

Редакційна примітка від 18 червня 2024 року: за останні тижні в мережі зʼявилось чимало свідчень про загрозливі, абʼюзивні та деструктивні дії згаданого в матеріалі IT-фахівця Олег Копила, які фактично є сексуальними домаганнями. Про це свідчить і телеграм-канал Копиля, посилання на який ми не наводимо з етичних міркувань.
Редакція засуджує подібні дії та не писатиме про нього та його проєкти у будь-якій формі. Архівні матеріали, які були створені до широкого розголосу про його обурливу поведінку, ми не можемо видалити чи приховати згідно з редакційною політикою видання, яка прямо забороняє знімати тексти з публікації.

Олег Копил. Фото та зображення в цьому матеріалі надані спікером

З чого все почалося

Олег хотів створити штучний інтелект, який малюватиме логотипи. Він багато років працював в дизайні – як в графічному, так і цифровому. Тому знав, з якими проблемами стикаються його колеги. Олег створив Logo Jinn, щоб дати дизайнерам нескінченний потік ідей логотипів, але одразу зауважував — не готових варіантів. 

Проект Олег просував через рекламу в Telegram-каналах та пости в медіа. Переважно розміщення були безкоштовні, але було і декілька платних – в нішевих каналах.

Результати роботи Logo Jinn AI Generator за 4 місяці:

  • Вдалося залучити близько 40 платних користувачів, які принесли стартапу $300.
  • Загалом інструментом скористалися 6000 дизайнерів.
  • За час стартапу користувачі згенерували 4025 лого.

Що пішло не так?

Вже через два тижні після запуску на ринку з‘явився аналог, який по функціональності та якості був дуже схожий на Logo Jinn. Він був безкоштовним, тому що створювався для просування послуг дизайн-агенції, яка його запустила. Інструмент Олега був платним.

«Запуск безкоштовного аналога дав зрозуміти, що для того, щоб дати конкурентну перевагу, треба або зробити сервіс повністю безкоштовним, або сильно краще ніж конкурент. Першого я зробити не можу, а у другому не бачу сенсу», – пояснив Олег.

По-друге, виявилось, що цільова аудиторія, на яку орієнтувався Олег, не була готова сприймати продукт, як допоміжний інструмент.

«Дизайнери були налякані тим, що бот може їх замінити, і це максимально відштовхувало цільову аудиторію. Потенційні користувачі самі мені про це писали», – розповідає Олег.

Поки що Logo Jinn працює, Олег ще не вирішив, що з ним робити далі.

«І залишати невигідно, і повністю закривати дуже шкода. Але як проект в портфоліо – гарна річ», – підсумував він.

На що витратив $1000

Основна частина грошей пішла на потужні сервери для навчання штучного інтелекту. Також Олег отримав грант від YC Combinator на обчислювальні сервіси Amazon на суму $5000. Поки Олег не наважився закрити Logo Jinn, він продовжує оплачувати його підтримку.

«Я не засмучуюсь через провал, тому що першочерговою метою було не заробити бабла, а зрозуміти, на що я здатен як дизайнер та інженер. Якщо б я думав лише про прибуток, я б спочатку провів більш глибоке дослідження – наприклад mom test, що дозволило б зрозуміти, хто моя справжня цільова аудиторія та чи дійсно вона готова до таких продуктів» – каже Олег.

Наразі Олег працює над новим проектом. Це також AI-стартап, але вже в B2B сегменті. Більше деталей він поки не розкрив.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук