Twitter запустив програму, яка платитиме творцям частку доходу від реклами, яка розміщується у реплаях на їхні публікації. Як повідомляє TechCrunch, приєднатися до програми зможуть користувачі, які мають Twitter Blue та отримали понад 5 мільйонів щомісячних показів твітів протягом останніх 3 місяців.
- За словами власника Ілона Маска, на першому етапі соцмережа розподілить між авторами $5 млн. Ці виплати будуть розраховуватись відповідно до кількості переглядів з лютого по липень доставлені через Stripe.
- Судячи з інформації, якою деякі великі автори діляться в Twitter, ці виплати досить значні. Письменник Брайан Крассенштайн, який має близько 750 000 підписників, стверджує, що Twitter заплатив йому $24 305.
- SK, творець із приблизно 230 000 підписників, стверджує, що заробив $2236 на Twitter, а політичний оглядач Бенні Джонсон, який має 1,7 млн підписників, каже, що заробив $9546.
- Виплати Twitter визначаються показами твітів. Письменниця Babylon Bee (710 000 підписників) сказала, що вона заробила $7153, і, згідно з її загальної оцінки, у неї було близько 840 млн переглядів з лютого по липень.
- Це становить оцінку ціну за тисячу показів приблизно в $0,0085, або $8,52 за мільйон показів. Незрозуміло, чи змінюються окремі CPM від користувача до користувача.
Чому це цікаво?
Twitter монетизує рекламу, яка показується у реплаях, оскільки було б важко визначити, яким творцям платити за рекламу, що розміщується в стрічці (це та сама проблема із розподілом доходу, з якою стикаються платформи короткого відео, такі як TikTok).
Звичайно, це означає, що творці захочуть стимулювати користувачів відповідати на їхні твіти. У найкращому випадку це надихне на розмову, але, як ми знаємо з таких платформ, як Facebook, gtdyj це приведе до збільшення кількості провокаційних заяв. Як написав Фарзад Месбахі: «Що більше хейтерів буде у ваших відповідях, то більше грошей ви заробите».