Щороку соціальна мережа Tumblr витрачає приблизно на $30 млн більше, ніж заробляє. Про це у прямому ефірі QA-сесії розповів генеральний директор Метт Малленвег.

  • Tumblr заснований у 2007 році. У 2013 компанію купила Yahoo за $1 млрд, але вже у 2019-му продала Automattic (материнська компанія WordPress.com) лише за $3 млн.
  • Хоча Tumblr має лояльну базу користувачів, після заборони порнографії у Tumblr виникли проблеми з нарощуванням бази щоденно активних користувачів.
  • Зважаючи на відмови користувачів від Twitter через не завжди зрозумілі активності її власника Ілона Маска, Tumblr, як і низка інших соціальних мереж, намагалася запропонувати користувачам свою платформу як альтернативу. Соцмережа також запропонувала платні «блакитні галочки» верифікації – дві за $8, завдяки чому навіть збільшила свій дохід на iOS на 125%. Щоправда, ці галочки нічого не дають – вони просто є.
  • У листопаді Малленвег розповів The Atlantic, що за тиждень, коли Ілон Маск завершив придбання Twitter, кількість завантажень Tumblr на iOS зросла на 62%. Згідно з даними, TechCrunch, Tumblr отримав 880 000 нових завантажень на iOS і Android у листопаді, порівняно з 450 000 і 500 000 у вересні та жовтні відповідно. Але в наступні місяці кількість завантажень повернулася до стандартного рівня (близько 400 000–500 000 завантажень на місяць).
  • Як пише журналіст TechCrunch, фундаментальна проблема Tumblr полягає в тому, що у нього недостатньо користувачів, щоб бути прибутковим. У той же час користувачі, яких він має, люто захищають культуру сайту — вони готові платити, щоб надіслати «крабів» своїм друзям, але не будуть платити за підписку на креаторів. Таким чином, новації в Tumblr дратують найбільш відданих користувачів.
  • Під час запитань і відповідей Малленвег підкреслив, що вони не будуть вносити жодних постійних змін без відгуків користувачів. Але, щоб заробити додаткові $30 млн, Tumblr, ймовірно, доведеться робити більше, ніж продавати не дуже потрібні блакитні галочки.