Українська продуктова компанія MacPaw цьогоріч святкує 15 років з моменту заснування. Спеціально під це запустили проект — «15 years of new firsts»: креативная кампанія про виклики перших спроб, мета якої — «надихнути людей наважуватися на перші кроки до своїх мрій». Команда MacPaw розповіла AIN.UA, як виникла ідея та як реалізували проект.

Окрім того, щоб підтвердити на власному прикладі правдивість кампанії, 18 липня MacPaw обіцяє представити нову вертикаль своєї діяльності. Редакція AIN.UA повідомить про новину, як тільки її анонсують.


Ідея

Щоб замотивувати людей на нові починання, MacPaw створила креативну кампанію з історіями про власні перші спроби, а також людей, які надихали та яких надихала компанія. Це історії команди, користувачів, партнерів, професійних та наукових спільнот. На сайті є й мотиваційне відео про життєвий цикл, який проходить будь-яка нова ідея.

Кампанія має на меті заохотити інших наважитися на перші кроки без страху помилок. Ця ідея близька MacPaw, адже завдяки атмосфері підтримки та цінностям компанії вдається створювати умови для професійного розвитку, досягнень і нових експериментів.

«15 years of new firsts» — кампанія про проєкти та благодійність, злети та падіння, а головне — про людей.

Комунікаційна платформа

Основна ідея кампанії втілена у її назві — «15 years of new firsts». MacPaw — це не компанія одного продукту. Кожна програма MacPaw займає окрему нішу, проекти залучають різні спільноти, компанія підтримує open-source та CSR ініціативи.

Щоб донести ідею та покрити всі напрями роботи компанії, креативна команда розробила сім блоків ключових повідомлень. Загальний емоційний фон кампанії спрямований у майбутнє, сповнений ентузіазмом, оптимізмом та мотивацією.

Візуальна айдентика

Візуальний стиль кампанії базується на ідеях експериментаторського духу, єдності команди, адаптивності бізнесу та циклічності життєвого шляху будь-якого проєкту. Основним елементом айдентики стала стрічка, яка відображає звивистий шлях вперед через безліч перших спроб зі своїми злетами та падіннями. Стрічка може працювати автономно як головний акцент, заповнюючи собою простір, а може взаємодіяти з іншими обʼєктами, органічно вплітаючись у контекст. Це дозволило використати однакову айдентику для комунікації на зовнішню та внутрішню аудиторії.

У візуальній комунікації MacPaw використовувала власний корпоративний шрифт Fixel, його варіативність втілює готовність команди до експериментів в межах усталених цінностей та принципів. Кольорові рішення відповідають брендбуку MacPaw.

«Ідея перших спроб для кампанії до 15-річчя MacPaw відображає прагнення компанії до зростання та дослідження нових можливостей. Йдеться про сміливість кидати собі виклики та ставити під питання статус-кво, про підтримку команди та постійне розширення горизонтів. Ця кампанія відображає різноманітне портфоліо MacPaw, незліченну кількість перших спроб, готовність вчитися на помилках і прагнення експериментувати», – розповідає Альона Корольова, Creative Service Manager MacPaw.

Інтерактивний сайт

Сайт складається з низки кумедних та зворушливих історій про перші спроби й внутрішню кухню компанії та відображає цінності MacPaw: Make Impact, Create Experience, Stay Human.

Автори сторінки ставлять перед собою мету надихнути відвідувачів робити власні перші кроки та ділитися досвідом з іншими. Тож якщо у вас є улюблена музика, поради чи дієві афірмації, які допомагають розпочати те, на що важко наважитися, сайт 15.macpaw.com — ідеальне місце, щоб поділитися цим зі світом.

Сайт став місцем для ефективної взаємодії з аудиторією завдяки інтерактивним елементам. На сайті є контактні сторінки, посилання на блоги та календар подій, які відвідає команда цього року.

Елемент натхнення

Основний елемент натхнення в кампанії до річниці MacPaw – це відео про етапи, через які проходить людина, втілюючи нову ідею в життя.

Над його створенням працювали режисер Андрій Бут, креативний директор Кирило Сопот та команда дизайн-студії O0 Design. O0 Design вдалося за короткий термін пройти шлях від генерації ідеї до монтажу.

«Справжнім творчим викликом було знайти форму, яка дозволила б швидко тестувати наші гіпотези та збирати відео на льоту. Тому обрали документальний підхід. Архівні матеріали, меми, інтерфейси, фотографії та відео людей, які документують свою роботу — ми зробили ставку на створення чітких візуальних символів, щоб залишити глядачам простір для інтерпретації, а не вести їх за ручку. Наша мета була передати відчуття постійного пошуку чогось нового, а не просто перерахувати список досягнень компанії», — розповідає команда O0 Design.

Відео побудоване на метафорах та відчуттях. Щоб їх визначити, команда O0 збирала інсайти, емоції та враження одних із перших членів команди MacPaw.

Ключовим інсайтом стала ідея циклічності розвитку будь-якої ідеї. Кожен крок – це новий шлях. Кожен шлях – це нове «вперше». Відео розповідає історії людей на різних стадіях втілення ідей. Новий проєкт — це завжди про знахідки, прозріння, сумніви, зміну перспективи, перешкоди, нові підходи, зворотний звʼязок. І саме це перетворює втілення проєкту на справжню пригоду. Усе, що потрібно — перший крок.

Не менш важливим інсайтом для побудови сюжету стали сумніви та страх невдачі, з якими зіштовхується кожен початківець. Команда MacPaw вірить, що невдача — це лише ще одна можливість для першої спроби.


Раніше команда MacPaw розповіла редакції AIN.UA про те, як створювала власний брендовий подкаст Ahead of Its Time.