Український стартап Adsme залучив pre-seed-фінансування

Група українських інвесторів провела ангельське pre-seed-фінансування українського стартапу Adsme, який спеціалізується на прогнозуванні успіху реклами в Meta Ads за допомогою власної AI-технології. Про це AIN.UA розповіли у Adsme.

Співзасновники: Віктор Левченко (Ex-CTO Fedoriv, Obimy) та Данило Орлов (CMO Torege), фото надане командою стартапа
  • Розмір раунду не розкривають, але розраховують, що він дозволить стартапу розширити діяльність та вирости до виручки $100 млн на рік протягом наступних п’яти років. Які показники у стартапу на цей момент — не повідомляється.
  • Хто серед ангельських інвесторів — невідомо.
  • Стартап працює над прогнозуванням успіху рекламних кампаній в Meta Ads за допомогою AI власної розробки. Ці прогнози мають допомагати бізнесам ефективніше використовувати свої рекламні бюджети.
  • Залучені кошти підуть на найм нових співробітників: розробників та експертів із машинного навчання. Також команда планує інвестувати у дослідження та розвиток власної технології штучного інтелекту для аналізу big data, щоб збирати точніші дані для клієнтів із МСБ та рекламних агенцій.

«Ми раді отримати підтримку нашої місії від інвесторів, — прокоментував угоду співзасновник Adsme, Данило Орлов. — Наша мета — допомогти бізнесам по всьому світу ефективно використовувати рекламні бюджети та отримувати максимальний прибуток».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук