Цього тижня відбулась прем’єра фільму «Барбі». Багато українських брендів долучилися до тренду на честь виходу фільму і змінили свої логотипи, перемалювавши їх у стилі фільму (часто просто змінивши основний колір на рожевий).

CMO «ЛУН» Денис Суділковський розповів у Twitter як команда сервісу весь вечір обговорювала та перемальовувала за допомогою штучного інтелекту свій логотип, щоб також доєднатися до флешмобу і чому врешті решт вони зробили це по своєму.

Як до зміни дизайну підійшли в «ЛУН»

Ввечері в чаті команди зʼявляється повідомлення з улюбленої категорії «а давайте»

Розчохлив олівці, запускаю штучний інтелект та пробую зненерувати щось. Виходить не круто.

Якщо думаєте, що ідея отримала беззаперечну підтримку? Ніт 🙂 Креативний Директор каже, що починати треба з сенсів (ну я так прочитав його повідомлення).

Тим часом в чаті хтось пише про дрімхауз Барбі. Я пробую згенерувати будинок ляльки в кубіку. Ну вже щось, але не вистачає масштабу

Масштаб = місто. А що якщо зафігачити рожевий кубічний будинок в центр міста? Щось в цьому є, але мало від самої Барбі.

Сенсу додає пропозиція про те, що це мають бути панельки. Ми ж в Києві живемо і з вікна видно саме це 🙂 Креативний бриф є, погнали генерити з АІ творчість. Напрямок правильний, але ще не Київ.

Підбираємо рівень всратості. Здається це вже воно, фоточка збирає лайки експертів включно з вогником від Креативного Діда. Ще трохи експериментів і ловимо нову емоцію — це сумно. Ну так, Київ вельми сумний в своїй архітектурі

Тим часом інший колега думає, як буде пояснювати донці, чим він займається на роботі Рубрика «якби #Barbie жила на Троєщині».

Нова фішка АІ дозволяє домальовувати картинку і пробую зробити волпейпери. Виходить. Скидаємо таємному адміну акаунту ЛУН, вона сміється і постить 🙂

Все це стало можливим завдяки АІ, бо жоден адекватний дизайнер не буде о 9 вечора фарбувати панельки в фотошопі.