Як повідомляє видання Axios, оцінка стартапу Hopin, що зовсім недавно перевищувала $7 млрд, впала у кілька разів. Це викликано тим, що ринок, для якого Hopin створювати продукт, практично зник.
- Hopin надавав послуги з проведення онлайн-івентів чисельністю до 100 000 людей.
- Стартап злетів під час пандемії, коли можливість проведення заходів з фізичною присутністю зникла.
- Лише за 2021 рік компанія залучила два раунди на $400 млн та $450 млн, завдяки чому оцінка збільшилась до більш як $7 млрд. Інвестори очікували, що пандемія на завжди змінить ринок івентів. Детальну історію проекту ми описували раніше.
З того моменту ринок сильно змінився. Для розуміння, у листопаді 2020 року компанія допомогла провести онлайн 150 000 івентів, а у квітні 2022 року — всього 500. Івенти повернулись в офлайн, онлайну як і не було. Також компанія продала частину бізнесу іншій компанії — RingCentral. Сума угоди не повідомлялась, але найімовірніше вона склала кілька сотень мільйонів доларів. Щоб уникнути зайвих витрати Hopin також провела кілька раундів скорочень.
Axios також повідомляє, що частина інвестицій буде повернута інвесторам, зважаючи на падіння оцінки компанії, а сама Hopin зробить ставку на сервіс стрімінгу на основі купленого у 2021 році StreamYard. У яку суму після цього будуть оцінювати Hopin — невідомо. Засновник компанії Джонні Буфархат також залишить посаду CEO. У 2021 році він ввійшов в список найбагатших людей Британії, його статок на папері складав близько $2 млрд. Сьогодні він зменшився у рази.