На найбільшій в світі ігровій конференції Gamescom в цьому році вперше з’явиться павільйон України. Її учасниками стануть відомі українські геймстудії, а також стартапи та інді-розробники. Конференція пройде 23 серпня, але відбір заявок до українського павільйону все ще триває.

Яким буде український павільйон

Український стенд на Gamescom розміститься на площі 100 м2 у бізнес-зоні холу 3.2 (C-050g, D-051g). Виглядати він буде так:

Фото в цьому матеріалі: Games from Ukraine

Мета українського павільйону – показати високий рівень досягнень української ігрової індустрії, продемонструвати інноваційні вітчизняні розробки, підтримати імідж України та залучити профільні інвестиції у галузь з боку міжнародних партнерів. 

Організаторами українського павільйону виступили студія VG Entertainment, конференція Games Gathering та платформа GDBAY. Як повідомили AIN.UA, учасників забезпечать квитками на конференцію та промо на івенті.

«Ідея про український павільон була вже давно. Хотіли зробити в минулому році, але не встигли через те, що у всіх були величезні проблеми через війну, – розповів AIN.UA CEO та співзасновник Games Gathering. – Думаю, участників буде більше 100, з 20+ різних українських компаній. Gamescon на щастя виділив нам 100 метрів квардратних площі безкоштовно, а от за стенд довелось платити.

Сподіваємось що це початок гарної традиції, і з кожним роком український стенд на Gamescon буде більшим і за площею і за кількістю компаній».

Хто поїде на Gamescom від України?

Список компаній, які вже заявлені до участі в роботі українського павільйону:

Як взяти участь

Подати заявку можуть також інді-розробники ігрових проектів, компанії в сфері VR/AR, AI чи блокчейн, дотичними до ігрової індустрії. Для цього потрібно заповнити форму.

Чому це цікаво

GamesCom – одна з найбільших у світі конференцій в сфері ігор та попкультури, щороку проходить в Кельні, Германія. В 2019 році її відвідали рекордні 373 000 людей з 56 країн. Вважається наймасштабнішою з точки зору кількості відвідувачів та експозицій. Представити там свою розробку – це можливість зібрати контакти потенційних партнерів, пропіарити свій продукт та вийти на глобальний ринок.