Українка Юлія Головко, яка є співзасновницею стартапу Corner Renovation (AI-платформа на ринку США, яка допомагає швидко і просто зробити кухні з матеріалів, вироблених в Україні) потрапила в американський Forbes 30 Under 30.
В бліц-інтервʼю Головко розповіла AIN.UA про свій проект Corner Renovation, його засновників, співпрацею з Україною, та результати, яких вдалося досягти за три роки роботи на американському ринку.

Чим займається Corner Renovation, як виникла ідея створити проект?
Влітку 2021-го ми були у відрядженні в США в рамках попереднього проекту в ніші construction tech. Спілкуючись з домовласниками ми помітили проблему: протягом ремонт дому вони стикались з непрозорими цінами, що збільшувались кратно в процесі, та низькою якістю послуг. Крім того, домовласники витрачали десятки годин на переїзди з одного магазину до іншого, намагаючись підібрати матеріали, які в підсумку не виправдовували їх очікування по якості, або взагалі були недоступними на складі продавця.

Повернувшись з відрядження в Україну, ми вирішили створити онлайн-платформу, яка робить процес ремонту для домовласника передбачуваним і легким. За допомогою технології штучного інтелекту, наш сервіс дає можливість клієнтам налаштувати дизайн нової кухні онлайн і миттєво отримати детальний прорахунок проекту.
Загалом Corner Renovation був створений восени 2021 року. Запуск проекту відбувся в жовтні 2021, а першого клієнта в США ми отримали в листопаді 2021-го.
Наша цільова — це 43 мільйони домовласників-мілленіалів у США, які або нещодавно придбали нове житло, або вирішили зробити ремонт своєї квартири. Ми бачимо величезний потенціал ринку ремонту у США, який наразі становить $558 млрд, і, за прогнозами, зросте до $690 млрд до 2027 року. Враховуючи потреби ринку та побачивши недоліки в якості у конкурентів, ми вирішили запустити Corner.
Хто засновники? Скільки всього людей в команді?
Засновники — це Костянтин Міска та Юлія Головко. Костянтин Міска — Co-Founder/CEO — 5 років досвіду в construction tech, 1 успішний exit з попереднім стартапом. До Corner побудував найбільші маркетплейси у двох різних країнах в компанії Lalafo. В Corner основні ролі — продажі та маркетинг, фандрейзинг.
Юлія Головко — Co-founder/CPO — 5 років досвіду в продакт-менеджмент, 4 роки в продакт-дизайні. У 2023 році номінована Forbes 30 Under 30, Чикаго. В Corner основні ролі — продакт менеджмент, дизайн та operation.
Зараз в команді 4 працівники фултайм, включаючи двох співзасновників в Чикаго, маркетолога та конструктора в Києві. Також з нами працюють дизайнери, архітектори та розробники з України в форматі фрілансу.
Як співпрацюєте з Україною? Хто постачає матеріали?

На самому початку ми співпрацювали з виробниками матеріалів з США. Однак, скоро стало зрозуміло, що якість матеріалів в Америці доволі низька. Тому ми задались питанням, як можна вирішити цю проблему.
Ми маємо власний досвід ремонту в Україні, тому нам була відома висока якість українських виробників. Ми зрозуміли, що ми можемо вирішити достатньо велику проблему в США — дати доступ людям, які роблять ремонт, до високоякісних матеріалів за прийнятною ціною.
Тож ми встановили партнерство з одним з провідних виробників в Україні, від якого зараз отримуємо основну частину матеріалів для проектів наших клієнтів. Наш виробник має 5 виробничих потужностей в 5 різних містах України. Це співробітництво дозволяє нам пропонувати клієнтам в США кастомні кухні високої якості за цінами в 3 рази нижче конкурентів.
Для доставки матеріалів з України до США, ми співпрацюємо з українсько-американською логістичною компанією з офісами в Чикаго та у Львові. Для перевезення матеріалів ми спочатку використовуємо автомобільний транспорт до Польщі, а потім вантаж пересилається морем до США. Далі наш партнер по логістиці доставляє матеріали з порту в Америці на адресу нашого замовника. Після цього, вже американські будівельники починають збирати кухню на об’єкті нашого клієнта.
Які показники проекту? Чого вдалось досягти?

На цей час, продуктом Corner скористалися вже більше 200-х клієнтів з США. Комусь з клієнтів ми допомогли з дизайном та підбором матеріалів, а для когось доставили ці матеріали та встановили кухню в їх будинку або квартирі.
В моделі бізнесу Corner закладений компонент встановлення кухні, оскільки є багато клієнтів, які приходять за повним циклом ремонту. Тому в багатьох містах США, де в нас вже є клієнти, ми запартнерилися з контракторами — це локальні компанії, які мають ліцензію на ремонтні роботи і можуть відповідати за фазу будівництва.
Нашим сервісом користуються клієнти з Нью-Йорку, Чикаго, Філадельфії, Лос-Анджелесу, Маямі та інших міст США. Також нещодавно ми почали залучати B2B клієнтів – наразі ми вже співпрацюємо з великим забудовником з Чикаго, декількома дизайн-студіями та ріелторами, що рекомендують наш сервіс своїм клієнтам.
У 2023-му році про наш проект написали такі медіа як TechCrunch та Forbes. Також, в січні 2023 року ми були частиною делегації, які представляли Україну на одній з найбільших технологічних подій світу CES, що проходить кожного року у Лас-Вегасі.