Netflix розпочинає перші публічні тести свого сервісу хмарних ігор (коли програма запускається на серверах Netflix, а користувачу лише транслюються зображення). Як повідомляє The Verge, деякі абоненти Netflix у Канаді та Великій Британії вже з 14 серпня отримали доступ до ігор Netflix на своїх телевізорах.

Як і в що пропонує грати Netflix?

  • Віце-президент Netflix з розвитку ігрового сектору Майк Верду схарактеризував публічний запуск як «обмежений бета-тест для невеликої кількості учасників», тому навіть не всі підписники в Канаді та Великої Британії отримають доступ до ігор одразу.
  • Зараз доступні дві ігри: перша Oxenfree (створена ​​Night School Studio, якою зараз володіє Netflix) і нова назва Molehew’s Mining Adventure, яку Верду описує як «аркадну гру з видобутком дорогоцінних каменів».
  • Граючи на телевізорі, ви керуватимете іграми за допомогою смартфона. На Android контролер буде доступний через додаток Netflix, а на iOS вам потрібно буде завантажити спеціальний додаток контролера.
  • Перелік телевізорів та телевізійних приставок, які вже підтримують ігри від Netflix виглядає наступним чином: Amazon Fire TV, Chromecast із Google TV, телевізори LG, Nvidia Shield, пристрої та телевізори Roku, телевізори Samsung, Walmart Onn.

Чому це важливо?

Попри те, що цей початковий запуск дуже обмежений (навіть не всі користувачі в обраних регіонах отримають доступ до нового сервісу), він знаменує собою потенційно важливий момент для ігрових амбіцій Netflix.

У листопаді 2021 року компанія вперше запустила свій сервіс мобільних ігор як безкоштовний бонус для підписників. Досі ігри були доступні лише на iOS та Android. Переносячи ігри на телевізори та веб-браузери через хмарне потокове передавання, користувачі потенційно зможуть грати в ігри Netflix практично де завгодно.

Деякі видання вже пишуть, що це дозволить Netflix конкурувати за ігровий час з консолями та ПК. Проте, певно цього не станеться. Ігри від Netflix — це класичні ігри для смартфонів, які навряд зможуть перехопити увагу гравців, які купують собі консолі чи збирають ігрові ПК для проходження «повноцінних» ААА ігор.

Проте Netflix це і не потрібно. Відповідно до Newzoo Global Games Market Report 2022, загальний об’єм ринку відеоігор складає $196,8 млрд і понад 50% від нього, або $103,5 млрд займають саме мобільні проекти. Netflix не потрібно конкурувати з консолями та ПК, він має (і вже це робить) цілитися у казуальну аудиторію мобільних проектів, де, власне і зосереджена найбільша кількість грошей.