Перший бар Konteyner з‘явився в столиці 2020 року. Проте ще на старті проекту засновники знали, попереду – пошук капіталу, масштабування до повноцінної мережі й запуск франшизи. Про це вони розповіли в інтерв’ю AIN.Business наприкінці 2021-го, коли відкривався четвертий Konteyner. Зараз, попри повномасштабну війну, мережа нараховує вже 10 закладів, приймає понад 20 000 гостей щомісяця, а в серпні цього року команда дійсно почала продавати франшизу.
Для AIN.Business команда розповіла, як відкрити бар Konteyner по франшизі, що для цього потрібно, про терміни окупності, потенційні прибутки, а також яких партнерів шукають.
Концепція
Як зазначив менеджер франшиз та інвестор у Konteyner Євгеній Васильченко, Konteyner – це сучасний пивний бар крафту, який також можна назвати переосмисленим пабом. Останнє, зокрема, в команді пояснюють тим, що заклади мережі пропонують більш якісний продукт та приємнішу атмосферу в порівнянні з пабом у загальному розумінні.
У 2023 році Konteyner пропонує відвідувачам понад 100 видів українського та іноземного крафтового пива та сидру. Щомісячна ротація сортів, додає Євгеній, досягає 70%, що підтримує постійний інтерес гостей.
«Франшизу запустили 18 серпня 2023, анонс поки без реклами і тільки у своїх соцмережах. Франшизних закладів ще немає, але вже є близько двадцяти зацікавлених у партнерстві на різних стадіях перемовин».
Як відкрити Konteyner по франшизі
- Щоб відкрити Konteyner за форматом франшизи, потенційному партнеру потрібно врахувати загальну інвестицію у розмірі від $70 000, що вже включає паушальний внесок – $20 000.
- Окупність обіцяють в періоді від 22 до 28 місяців.
- Рентабельність – 16-21%.
- Роялті – 4%.
- Вихід на самоокупність з третього місяця роботи закладу.
- Чистий прибуток партнера – від 80 000 до 140 000 грн на місяць.
Яких партнерів шукають
Жорстких вимог до франчайзі немає, розповідає менеджер напрямку. Одночасно, команда в першу чергу розглядатиме заявки від людей, які люблять та цікавляться пивом, а також поділяють культуру свідомого споживання.
«Розглядаємо пивних ентузіастів та власників ресторанного або суміжного бізнесу, яким подобається наш концепт. Великим плюсом буде, якщо потенційний партнер полюбляє бути глибоко в процесах або може сам стати за барну стійку та поспілкуватись з гостями», – додає Євгеній.
Вимоги до локації
Для барів Konteyner розглядають локації, спираючись на наступні вимоги:
- приміщення нежитлового фонду від 65 м2 на прохідній вулиці з великим потоком людей;
- фасадний вхід та перший поверх;
- висота стелі від 3 метрів;
- окремий вентиляційний канал;
- потужність електроенергії – від 20 кВт.
Франчайзинговий пакет
Євгеній Васильченко зазначає, що команда закладу допомагає партнерам на всіх етапах запуску та роботи. Зокрема, бере на себе:
- підготовку персоналу – надає комплексну базу знань для усього персоналу та проводить стажування для менеджерів та/або власників в барах, які вже працюють;
- консультаційну підтримку під час запуску та після відкриття;
- маркетингову підтримку у вигляді просування бренду Konteyner на локальному і національному рівні ЦО. Пропонують централізований діджітал-маркетинг бренду та можливість проведення локальних маркетингових діджитал-кампаній за допомогою ЦО.
Крім цього, партнерам надають:
- право на користування торговою маркою Konteyner та технологією;
- сталу бізнес-модель;
- книгу франчайзі;
- правила та стандарти роботи;
- стандарти запуску закладу;
- дизайн-кіт.
Процес запуску бару Konteyner по франшизі
На відкриття бару Konteyner по франшизі може піти до 6 місяців часу. Це залежить від часу пошуку партнером приміщення під бар, а також його стану. Загалом, процес запуску зводяться до таких етапів:
- Узгодження приміщення, підписання договору, створення технологічного плану і проекту між партнером і командою Konteyner.
- Далі партнер бере на себе за ремонт, замовлення системи розливу, холодильної камери, обладнання, закуповує меблі. Франчайзер, одночасно, передає стандарти роботи, описує усі бізнес-процеси, передає партнерські контакти та знижки на обладнання, систему розливу та CRM-систему.
- Під час ремонту приміщення відбувається формування й стажування команди нового закладу.
- Франчайзі допомагає з маркетингом та просуванням у соцмережах та надає рекомендації щодо локального просування.
- Технічне та офіційне відкриття.
Актуальні міста
Під нові Konteyner розглядають обласні центри та великі міста України з населенням від 200 000. Одночасно у Києві під франшизний заклад у 2023 році віддадуть тільки один проект. В регіонах обмежень немає, додає Євгеній.
«В Києві розглядаємо варіант тільки однієї локації в якості тестової франшизи. Ми дуже гарно розуміємо столицю, як ринок і маємо бажання розвиватись за рахунок власних ресурсів».
Куди звертатися
Потенційним партнерам пропонують заповнити форму на сайті або ж писати на пошту:
[email protected].
Нагадаємо, раніше AIN.Business розповідав, як відкрити пекарню «Ваш Лаваш» по франшизі: