Facebook і Instagram отримають платну підписку без реклами, але поки лише в ЄС

Читати на RU

Meta запускає платну підписку, яка видалить рекламу з Facebook та Instagram. Як повідомляє The Verge, послуга буде доступна в Європейському Союзі за ціною в 9,99 євро на місяць (або 12,99 євро на місяць на iOS та Android, щоб врахувати додаткові комісії для цих платформ), її запустять в листопаді 2023 року.

Як працюватиме підписка від Meta?

  • Підписка без реклами буде доступна лише людям віком від 18 років у Європейському Союзі, Європейській економічній зоні та Швейцарії. Спочатку вона застосовуватиметься до всіх пов’язаних облікових записів Facebook та Instagram, але з часом Meta стягуватиме додаткову плату за пов’язані облікові записи.
  • Так, починаючи з 1 березня 2024 року, стягуватиметься додаткова плата в розмірі 6 євро (або 8 євро при оплаті на iOS і Android) за кожен пов’язаний обліковий запис. Компанія каже, що поки користувач матиме активну підписку, його дані не використовуватимуться для націлювання реклами.
  • Крім того, Meta, схоже, розробляє окремий план для користувачів-підлітків. Компанія повідомила The Wall Street Journal, що з 6 листопада тимчасово припинить показ реклами підліткам у європейському регіоні. Подробиць про те, скільки триватиме пауза, Meta коментувати не стала.

Чому Meta запускає цю послугу?

  • Підписка була створена передусім не для збагачення компанії, оскільки Meta все ще надає перевагу бізнесу з підтримкою реклами. Головним мотивом для запровадження послуги є спроби усунути занепокоєння регуляторів Європейського Союзу щодо методів націлювання реклами та збору даних Meta.
  • Запропонувавши користувачам вибирати між оплатою послуги та видалення націлювання реклами або безоплатним використанням послуги, але з практикою збору даних, Meta вважає, що вона чіткіше й остаточніше виконає вимоги щодо конфіденційності, встановлені набором європейських законів про дані, включаючи Закон про цифрові ринки та GDPR.
  • Meta каже, що продовжить пропонувати безоплатний доступ до своїх продуктів для людей, які не бажають платити. При цьому компанія заявляє, що досвід для неплатників не зміниться, а поточні інструменти налаштування реклами залишаться доступними.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук