Український косметичний бренд White Sprut випустив свічки, тара для яких зроблена з перероблених скляних пляшок. Про це повідомляє видання «ШоТам».

Що відомо про бренд

  • White Sprut — це сучасний український бренд косметики. Продукт бізнесу – широка лінійка засобів для догляду за волоссям, шкірою, парфуми та аромати для дому.
  • White Sprut зараз співпрацює з більше ніж 100 закладами та готелями по всій Україні.
  • Серед цінностей бренду — свідоме ставлення до навколишнього середовища та екологічного використання речей.
  • Запровадили можливість купувати рефіл засобів, а також надають знижки тим, хто повертає використану тару у магазин.

Нещодавно бренд випустив свічки з новими ароматами:

  • FLOTAR (з нотами квітів, кореню ірису, шкіри, дубового моху та мускус),
  • RUM (з бергамотом, ромом, амброю, амбровим деревом, ірисом, деревними нотами, трояндою, мохом та мускусом).

Кожна свічка залита в унікальну тару, зроблену зі скляних пляшок. Річ у тому, що у засновників бренду постало питання куди дівати використані пляшки, що в них залишаються. Так, вирішили подарувати використаній тарі друге життя. Пляшки обрізають, шліфують та перетворюють на свічки, а залишки скла відправляють на переробку.

Свічки доступні у трьох розмірах – маленька (420 гривень), середня (688 гривень) та велика (800 гривень).

«Мені подобається скло і його витривалість. У багатьох країнах повторне використання пляшок – звичайна практика. Якщо ви бували в Берліні, то могли купувати Club Mate чи пиво в шпете (маленьких продуктових магазинчиках, які є майже на кожній вулиці). Там на всіх пляшках помітні сліди повторного використання. І це круто! В Україні ми, на жаль, не маємо інфраструктури для повторного використання. Тож, об’єднавши зусилля декількох проєктів, ми створили цю інфраструктуру самостійно», – розповідає співзасновник Ярослав.