Великі рекламодавці закликають генеральну директорку компанії X (раніше Twitter) піти з посади через антисемітський скандал, однак наразі вона відмовляється це робити. Про це пише Forbes.

«Forbes підтвердив, що з Яккаріно зв’язалася низка провідних рекламодавців, які запитували, чому вона ризикує своєю репутацією, щоб захистити поведінку Маска, і запропонували зробити заяву проти расизму і антисемітизму, після чого — піти у відставку. Джерела повідомили, що поки вона чинить опір їхнім закликам», — йдеться у виданні.

Раніше Financial Times писав, що безліч друзів Лінди Яккаріно та рекламодавців зверталися до неї приватно. Виконавчий директор маркетингової консалтингової компанії AJL Advisory, колишній топменеджер із питань зв’язків зі ЗМІ Bank of America Лу Паскаліс особисто порадив Яккаріно піти з посади, «адже це шкодить її репутації».

Що сталося в Х?

  • У червні Лінду Яккаріно призначили новою генеральною директоркою компанії X, щоби повернути на платформу рекламодавців. Раніше вона очолювала відділ реклами медіакорпорації NBCUniversal.
  • 15 листопада Ілон Маск підтримав пост одного з користувачів про те, що «євреї розповсюджують ненависть до білих людей».
  • 14 листопада британська громадська організація «Центр протидії цифрової ненависті» (CCDH) опублікувала дослідження, згідно з яким соцмережа X не справляється із модерацією контенту на предмет дезінформації, антисемітизму, ісламофобії та інших проявів мови ненависті.
  • 17 листопада американська некомерційна організація Media Matters опублікувала звіт про те, що реклама великих брендів з’являється поруч із твітами, які містять мову ненависті.
  • 20 листопада Ілон Маск пригрозив Media Matters «термоядерним позовом».