Чорна пʼятниця: як економити та де знайти найкращі пропозиції

«Чорна п’ятниця» дуже важлива для рекламодавців. Це саме той період, коли можна зіграти на людських примхах. Знижки – це те, що цікавить людей в першу чергу, бо так їм здається, що вони не витратили кошти, а придбали вигідно або навіть заробили. Саме в цей час всі великі й маленькі магазини, особливо в вертикалі e-commerce, стартують з величезними акціями та розпродажами. З початком повномасштабного вторгнення люди почали ще більше звертати увагу на знижки та рахувати гроші. Зменшились покупки товарів для розваг та збільшились раціональні покупки. 

Звісно це більш розвинуто в США, але сьогодні магазини України також активно беруть участь у цьому. Це маст-хев як для рекламодавців, так і для вебмайстрів. Прочитати про це можна у статті на finance.ua.

Як це було минулого року?

Минулого року українська CPA мережа SalesDoubler відновила роботу з нішею e-commerce. Попри війну та економічні труднощі ми рухаємося вперед та створюємо постійні збори на потреби ЗСУ, займаємо чітку проукраїнську позицію і розуміємо, що лише завдяки нашим воїнам ми маємо змогу працювати й жити. Ми зробили зручну функцію в особистому кабінеті SalesDoubler для вебмайстрів, щоб вони також могли донатити, і багато хто з них долучається до цієї ініціативи.

На жаль, минула «Чорна п’ятниця» випала на блекаути й активні обстріли, але ми твердо вирішили, що будемо проводити «свято знижок» попри складні умови. Наші акційні пропозиції вийшли під слоганом: «Шукаємо світло у найтемніші часи». І ми дійсно його знайшли. Багато рекламодавців отримали якісний потік лідів та отримали прибуток.

Чому це вигідно рекламодавцям?

Зрозуміло, що всі рекламодавці так чи інакше будуть робити свої акційні пропозиції, але завдяки співпраці з вебмайстрами СРА-мережі є можливість отримати більше, при цьому не збиваючи ціну на свою рекламну кампанію. Тож у рекламодавця з’являється більше рекламних майданчиків лише за процент від реальної покупки.

СРА мережа SalesDoubler пропонує вигідні умови для рекламодавців та має великий пул вебмайстрів, агенцій та арбітражних команд, які допоможуть підвищити продажі. Нещодавно SalesDoubler відновила вертикаль e-commerce, яка показала найкращі результати на «Чорну п’ятницю» минулого року. Тож ми б радили онлайн-магазинам долучатися до роботи з «партнеркою» для досягнення хороших результатів.  

На скільки рекламодавець може збільшити результати?

Звісно, треба розуміти, що акційні пропозиції допомагають підвищити продажі по-різному для великих і малих рекламодавців. Все залежить від товару та розкрученості бренду. Ми маємо середню статистику по світу у ніші e-commerce, яка може допомогти зрозуміти профіт у період «Чорної п’ятниці».

Трохи статистики

Загальні слова та розуміння перспективи заробити – це добре, але давайте подивимося на цифри. «Чорна п’ятниця» – це міжнародний день знижок, тож пропонуємо подивитися на e-commerce в розрізі світової економіки.

Великим бустером для підвищення онлайн-продажів стала всесвітня пандемія. Бачимо доволі глобальний приріст з 2021 року. Кількість грошей, що споживачі витратили на покупки через інтернет, збільшиться майже на 40% за 6 років. Прогноз світових аналітичних агенцій свідчить про те, що до 2040-го року майже 95% буде купувати онлайн. Тож безперечно майбутнє світової економіки за e-commerce. За 2022 рік в Україні в ніші e-commerce було здійснено онлайн-покупок на суму понад $4 млрд. У 2023 – тенденція збереглася.

Звичайно, є частина людей, які все ще виходять з дому, одягають пальто та йдуть обирати собі нові кросівки в фізичний магазин, але все більше обирають шопінг онлайн. Де у зручному кріслі в капцях ти можеш придбати все: від плазми у вітальню – до олівця для своєї дитини в школу. Минулого року у світі покупки онлайн зробило понад 87 мільйонів користувачів, які витратили понад $9 млрд

Популярні категорії товарів у e-commerce

Найактуальніша ніша в e-commerce вже багато років – це електроніка. Клієнт може подивитися характеристики та прочитати відгуки на товар, що його цікавить. Але пандемія посунула цю категорію на друге місце. Перше натомість зайняли одяг та аксесуари. На них у 2023 році було витрачено $1070 млрд, а на електроніку – $990 млрд. 

Які офери CPA-мережі SalesDoubler беруть участь у «Чорній п’ятниці»?

Ми раді представити вам частину рекламодавців SalesDoubler, що готуються до «Чорної п’ятниці 2023». Не пропустіть цікаві офери та слідкуйте за новинами:

  1. «Антошка»
  2. Agromarket
  3. Alisa
  4. «Алло»
  5. AVIC
  6. Bigl
  7. Comfy
  8. Compx
  9. Flagman
  10. Florium
  11. Hillary
  12. ISEI
  13. «КнигарняЄ»
  14. «Книголенд»
  15. MasterZoo
  16. MOYO
  17. Parfumcity
  18. «Територія Мінімальних цін»
  19. Yakaboo
  20. Yes, original
  21. Zakaz.ua

«Чорна п’ятниця 2023». Висновки та поради

Тож треба констатувати, що «Чорна п’ятниця» – це чудовий час для продажів онлайн. Дивлячись на сьогодення, ми розуміємо, що ніша e-commerce буде розвиватися семимильними кроками, бо всі переходять в онлайн. Це зручно і вигідно. Магазини не витрачають гроші на оренду та комунальні послуги, тож товари в інтернеті апріорі дешевше. Реклама в інтернеті – це доволі специфічна сфера. Ми радимо рекламодавцям звертатися до професіоналів своєї справи. А CPA мережа SalesDoubler готова представити понад 1000 таких професіоналів, які готові підвищити продажі, роблячи якісні рекламні кампанії.

Якщо ви не встигаєте підготуватися до «Чорної П’ятниці 2023», що запланована на 24 листопада, то не варто засмучуватися. Попереду ще Різдво та Новий Рік. Готуйтесь заздалегідь та підвищуйте свій профіт. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук