Український стартап Getpin залучив $400 000 seed-фінансування від чеського венчурного фонду Presto Ventures. Ця інвестиція допоможе з масштабуванням продукту в країнах Центральної та Східної Європи, а також дозволить компанії вийти на ринки Латинської Америки. Про це AIN.UA повідомили в компанії.
- Компанію заснував IT підприємець Володимир Лещенко у серпні 2019 року. Getpin займається розробкою інструменту онлайн-маркетингу, який допомагає компаніям із фізичними точками продажу залучати клієнтів, які шукають товари чи послуги поблизу.
«Володимир — надзвичайно відданий засновник, який сповнений рішучості зробити Getpin успішним, незважаючи ні на що. Ми бачили, наскільки ефективно він долав труднощі, пов’язані з пандемією та війною. Сталий розвиток продукту в таких складних умовах та його успішне поширення за межі України переконали нас підтримати масштабування Getpin»,
— зазначає Роман Новачек, партнер у Presto Ventures.
- Getpin зокрема дозволяє своїм користувачам редагувати деталі про всі бізнес-локації на цифрових картах, керувати відгуками клієнтів і повідомленнями, покращувати середній рейтинг бізнес-локацій і централізовано публікувати новини компанії та пропозиції.
- Наразі інструментом користуються понад 100 МСБ у Центральній та Східній Європі, зокрема такі компанії як «Нова Пошта», «Ощадбанк», Stihl та Fora. Компанія Getpin об’єднує 27 спеціалістів в Україні, Польщі, Німеччині, Іспанії та Румунії та планує розширювати команду.
«З моменту заснування Getpin у нас була амбітна місія — створити велику глобальну компанію, яка стане лідером на міжнародному ринку. Наш успіх ґрунтується на глибокому розумінні потреб клієнтів і нашій відданості вирішенню їхніх проблем. Тому ми прагнемо залучати однодумців із спільними цінностями, почуттям гумору та іронії – це допомагає нам розвивати прозору та ефективну мультикультурну організацію всередині Getpin»,
— зазначає засновник та генеральний директор Getpin Володимир Лещенко.
Getpin спрямує залучені кошти на вдосконалення продукту і розширення команди в ЦСЕ, а також на вихід на ринки Латинської Америки.