Uklon, Glovo, Нова пошта: як масштабний збір «Київстар» вплинув на роботу українських сервісів

Вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі найбільшого мобільного оператора України «Київстар». Абоненти не можуть скористатися послугами мобільного зв’язку та інтернету вже понад 10 годин. Причина збою – потужна хакерська атака на ядро мережі «Київстар».

AIN.UA запитав у українських сервісів про те, як збій «Київстар» вплинув на їхню роботу.

Uklon

За словами СЕО Uklon Сергія Гришкова, служба поки не зафіксувала аномальних падінь чи змін у поведінці користувачів.

«Падіння Київстар не впливає на нашу роботу напряму. Проте, ми розуміємо, що багато наших користувачів є власниками номерів саме цього оператора. Через відсутність звʼязку та інтернету, люди можуть втратити можливість скористатися послугами Uklon. Але поки ми не зафіксували аномальних падінь чи змін у поведінці користувачів. Зі свого боку, бажаємо «Київстар» як можна швидше подолати кризу і відновити роботу. Ми розуміємо, що таке хакерська атака і сподіваємось, що компанія зможе вийти із цієї ситуації як можна швидше», — розповідає Гришков.

Нова пошта

Представниця компанії «Нова пошта» розповіла, що сервіси працюють у звичному режимі, а абоненти «Київстар» (і не тільки) можуть безкоштовно під’єднатися до WiFi у будь-якому відділенні, зайти в застосунок та оплатити посилки. Водночас кур’єрів забезпечили картками інших операторів.

«Щоби гарантувати безперебійність адресного обслуговування, ми забезпечили всіх кур’єрів sim-картками альтернативних операторів. Кур’єри зв’язуються з клієнтами всіма можливими способами — якщо не доступний телефонний зв’язок, то через месенджери, або зв’язуються з відправником, щоб дізнатись про можливі варіанти зв’язку. Якщо з клієнтом все-таки не вдалось зв’язатись — кур’єри все одно їдуть за вказаною адресою. Щоб забрати посилку із поштомату, інтернет чи мобільний зв’язок не потрібен — усе можна зробити через Bluetooth. Біля поштомату потрібно переконатись, що Bluetooth увімкнений, дочекатись з’єднання, відкрити комірку та забрати або покласти посилку», — кажуть у «Новій пошті».

Детальніше про те, як працюють сервіси й кур‘єри «Нової пошти» станом на 18:00, та як забрати посилку з поштомату, якщо у вас «Київстар» – читайте на AIN.BUSINESS.

Glovo

На думку генеральної директорки Glovo в Україні Марини Павлюк, точні наслідки ситуації будуть відомі завтра.

«Поки ми бачимо просідання в кількості замовлень у межах приблизно 10 %. Воно могло бути більшим, але завдяки високій пенетрації інтернету користувачі можуть зробити замовлення, а кур’єри — сконтактувати з ними по Wi-Fi. Однак маємо зазначити, що є скасування замовлень через те, що часом кур’єру не вдається зв’язатися з користувачем. За попередніми оцінками, зараз це на рівні 3 %», – розповіла Марина Павлюк.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук