Проєкт «Крафтове Різдво», покликаний підтримати українських крафтових виробників та популяризувати українські традиції та бренди, стартував під егідою Кредобанку. Заходи в межах проєкту вже розпочалися, а повністю завершаться у січні.
Ідея започаткувати проєкт виникла після поєднання двох понять: «Різдво» і «крафт». За мету поставили познайомити українців з локальними крафтовими виробниками та довести, що наші крафтярі найкращі. А також і підтримати їх у складні часи, коли й великі бізнеси терплять скруту. Відповідно, локальним бізнесам на плаву втриматись ще складніше.
Відтак, «Крафтове Різдво», то можливість про себе розповісти, налагодити корисні ділові зв’язки. А загалом, для всіх учасників та гостей це можливість просто зібратися разом і поділитися один з одним теплом.
«Наш проєкт «Крафтове Різдво» — це, мабуть, найбільша різдвяна крафтова колаборація, адже можна буде дізнатись цікаві факти про Різдво в історичному контексті, заспівати разом колядки, поділитись різдвяною магією з близькими та долучитись до створення святкової атмосфери для дитячих будинків. Напередодні свята Св. Миколая працівники Кредобанку завезли в дитячі будинки Львівщини живі ялинки в горщиках із крафтовими ялинковими прикрасами, які діти зможуть власноруч висадити навесні. Також це стане для них спогадом про це Різдво», — говорить директор департаменту маркетингу АТ «Кредобанк» Андрій Мельник.
Проєкт «Крафтове Різдво» містить 4 блоки ініціатив:
- Різдвяні фестини: підтримка музичних події, які пройдуть у грудні 2023 року — казковий мюзикл «Вкрадений час», Jazz Bez, «Різдво в гаю», концерт гурту ТНМК, «Новий вертеп», «Українська пісня. Різдво», а також вінтажно-крафтове ярмаркування «У пошуках Різдва» від різдвяних маркетів «Тлум&Крам» та «І те, і се».
- Медійна кампанія: Кредобанк створив діджитальну платформу з адвент-календарем крафтових виробників та усіма подіями, які відбудуться в межах цього проєкту. Щодня упродовж 25 днів, до Різдва включно, на сторінці адвент-календаря відкриватиметься віконечко з історією щоразу іншого крафтового бренду. Крім того, протягом грудня в українських медіа публікуватимуться нативні спецпроєкти, присвячені ініціативі.
- Благодійні заходи: у межах проєкту «Крафтові ялинки в дитячі будинки» банк закуповує у крафтових садівників ялинки в горщиках, додає до них крафтові ялинкові іграшки і доставляє до дитячих будинків Львівської області. А також запрошує своїх партнерів та клієнтів зробити те саме у своїх областях)
- Заходи з популяризації крафтових ремісників та українських різдвяних традицій: відома мисткиня Дарія Альошкіна створила для банку п’ять панно-витинанок різдвяної тематики, які прикрашатимуть вікна відділення Кредобанку в центрі Львова весь грудень, знайомлячи львів’ян та гостей міста з давнім видом мистецтва витинанки).
Кредобанк – український банк, заснований в 1990 році, із головним офісом у Львові. Банк на 100% належить фінансовій групі PKO Bank Polski, найбільшій фінансовій інституції Польщі та одній з найбільших фінансових груп Центрально-Східної Європи. Кредобанк віднесений НБУ до групи системно важливих банків та входить до 15 найбільших банків за кількістю чистих активів в Україні.
Правильний банк – концепція Кредобанку для побудови довготривалих відносин з клієнтами. Банк працює для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та корпоративного бізнесу України та надає повний спектр послуг. Реалізовує низку кредитних програм, як від українських державних інституцій, так і від закордонних фінансових установ.