Редакція ProIT спільно із венчурним синдикатом TOLOKA організовують конкурс ІТ-стартапів.

Наша мета – привернути увагу бізнес-янголів до українських стартапів, які перебувають на початковому етапі й потребують pre-seed інвестицій та фахового зворотного зв’язку щодо свого продукту.

Форму участі у конкурсі можна знайти у закріплених постах на Telegram-каналі ProIT.

Етапи конкурсу:

  • подання презентацій на конкурс, яке триватиме до 31 січня. Алгоритм: перейдіть на наш телеграм, знайдіть покликання на форму, через яку подається презентація;
  • конкурсний відбір – до 15 лютого;
  • оголошення переможців – 25 лютого.

Що ми пропонуємо:

  • Усі презентації, які відповідають вимогам конкурсу, будуть опубліковані у розділі «Блоги» на сайті ProIT, а також надіслані на розгляд бізнес-янголам венчурного синдикату TOLOKA.
  • Журі у складі фахівців ProIT та засновників TOLOKA оберуть три найкращі проєкти. Переможець отримає грошову винагороду від ProIT у розмірі 50 тисяч гривень, а також 1000 доларів США й «годину з ментором» від засновників TOLOKA. Ще два проєкти отримають грошову винагороду від ProIT у розмірі 25 тисяч гривень і «годину з ментором» від засновників TOLOKA.
  • Про кожний із проєктів-переможців буде опублікована аналітична стаття на ProIT з докладним описом, його перспективами та коментарями щодо розвитку від засновників TOLOKA.
  • Один стартап отримає «годину з ментором» від Семена Дукача – американського підприємця, у минулому виконавчого директора акселератора Techstars у Бостоні й професійного гравця у блекджек, про неймовірні виграші якого знято два фільми. Наразі він є партнером-засновником One Way Ventures – фонду венчурного капіталу, який підтримує підприємців-іммігрантів.

Вимоги до стартапу

Це має бути саме ІТ-стартап, який перебуває на початковому етапі розвитку й потребує первинних інвестицій.

Презентація проєкту має складатися із 10-14 слайдів і містити таку інформацію:

  1. Назва стартапу, ваше ім’я, адреса, електронна пошта й номер телефону.
  2. Біль користувача, який знімає ваше рішення, або нові можливості, які з’являються під час запуску вашого рішення/продукту.
  3. Ключова цінність, яку надає ваш продукт (бажано у кількісних показниках).
  4. Унікальна технологія чи рішення, що стоять за продуктом.
  5. Бізнес-модель. Хто з усіх ваших потенційних клієнтів вже має гроші, і чому вони заплатять за ваш продукт.
  6. План виходу на ринок/масштабування.
  7. Аналіз конкурентів та конкурентні переваги.
  8. Ключові учасники команди та їхній досвід.
  9. План із фінансів і ключових метрик, як-от кількість клієнтів, конверсія тощо.
  10. Нинішній статус вашого продукту, стратегія розвитку, а також плани використання коштів, які ви хочете залучити (куди і яким чином будуть витрачені)‌‌

TOLOKA – венчурний синдикат, заснований влітку 2022 року Ігорем Шойфотом, Тарасом Кириченком та Олександром Колбом. Менше ніж за пів року синдикат зібрав навколо себе понад 500 інвесторів та вже проінвестував у низку проєктів, серед яких і заснований українцями стартап Homes Mate.