Китайська компанія Xiaomi представила свій перший електромобіль і одразу ж оголосила про наміри стати однією з п’яти найкращих автовиробників у світі. Про це повідомляє Reuters.
Седан під назвою SU7 (означає Speed Ultra) став довгоочікуваною моделлю, яку головний виконавчий директор Лей Джун рекламував як автомобіль з суперелектричним двигуном, здатним розганятися швидше, ніж автомобілі Tesla і електрокари Porsche.
Очікується, що автомобіль, ймовірно, надійде в продаж за кілька місяців, проте він буде представлений в час, коли китайський авторинок, який є найбільшим у світі, бореться з перевантаженням виробничих потужностей і зменшенням попиту, що спровокувало жорстоку цінову війну.
Проте це не зупинило генерального директора Xiaomi Лей Джуна від амбітних планів.
«Працюючи наполегливо протягом наступних 15-20 років, ми станемо одним із п’яти найкращих у світі автовиробників, прагнучи підняти нашу загальну автомобільну індустрію Китаю», – сказав він під час презентації.
Серед планів компанії – створення «автомобіля мрії, який буде конкурувати з Porsche та Tesla», додав він.
Очікується також, що SU7 привабить клієнтів завдяки спільній операційній системі з популярними телефонами та іншими електронними пристроями Xiaomi. Водії матимуть безшовний доступ до мобільних застосунків компанії.
SU7 буде представлений у двох версіях — одна з запасом ходу до 668 км на одному заряді та інша з запасом ходу до 800 км. Для порівняння, Tesla Model S має запас ходу до 650 км.
Ціна ще не названа. Лей сказав, що вартість «дійсно буде трохи високою, але такою, яку всі вважатимуть виправданою».
На тлі одного з найхолодніших груднів в історії Китаю SU7 також позиціонується як привабливий для споживачів, які турбуються про зимові умови. Лей сказав, що автомобіль має можливості швидкої зарядки за низьких температур і обладнаний передовою технологією, яка дозволяє розпізнавати перешкоди в умовах, таких як падіння снігу.
Xiaomi пообіцяла інвестувати 10 мільярдів доларів в автомобілі протягом десятиліття і є одним із небагатьох нових гравців на китайському ринку електромобілів, які отримали схвалення від влади.