Кількість прослуховувань музики на стримінгових сервісах у світі підскочила на 22,3% минулого року, вперше в історії перевищивши позначку у 4,1 трлн. Про це пише видання Music Business Worldwide із посиланням на звіт компанії Luminate.

Для порівняння, у 2022 році кількість становила 3,4 трлн.

З урахуванням відеокліпів, загальна кількість прослуховувань збільшилась на 33,7% і досягла 7,1 трлн проти 5,3 трлн у 2022 році.

Зокрема, у США ринок музичного стримінгу зріс 14,6% у 2023 році, до 1,5 трлн прослуховувань (аудіо + відео), завдяки таким суперзіркам, як Тейлор Свіфт, SZA та Морган Уоллен.

Найактивніше зростання прослуховувань у США зафіксували жанри кантрі (на 23,7%), латина (+24,1%) та поп-музика інших країн (прослуховування у цій категорії, до якої входять японська, корейська та африканська поп-музика), зросли на 26,2%).