Соціальна мережа X, раніше відома як Twitter, поділилась планами на 2024 рік. У блозі компанії повідомляється про намір запустити P2P-платежі та рекламу на основі штучного інтелекту.

У новому році соцмережа визначила стратегічні напрямки розвитку:

  • Інтеграція ШІ: X планує вдосконалити пошук та рекламу для користувачів завдяки штучному інтелекту.
  • Запуск системи однорангових платежів: компанія впроваджує систему P2P-платежів, що розблоковує додаткові можливості для користувачів та нові перспективи для комерції.
  • Покращення функції «Показати схожі дописи» за допомогою xAI та впровадження «Показати несхожі дописи» для балансу інформації.
  • Компанія буде продовжувати інвестувати у творців та партнерство з контент-постачальниками для залучення нових користувачів і розвитку реклами.
  • Розширення можливостей реклами: X планує посилити пропозиції в напрямі відео, результативності та безпеки бренду для ефективної реклами.
  • Компанія продовжить співпрацю з лідерами галузі, щоб надати користувачам більше можливостей забезпечення безпеки та верифікації через партнерство з Integral Ad Science.
  • X планує розширити асортимент оригінального контенту та залучити до співпраці нових талантів та активних особистостей.

Також команда платформи підбила підсумки минулого року. Перше, що виділили, це появу «свободи слова», яка стала «основною цінністю» платформи. Також зазначається, що X стала платформою для відео. Цьому сприяли запуск платформи Immersive Video та підтримка довгих роликів. Також були внесені значні зміни до інтерфейсу користувача, включаючи набір нових продуктів і функцій для пошуку, налаштування та створення постів. Одним із досягнень став запуск чат-бота Grok, розробленого компанією xAI Маска.

Нагадаємо, минулого року X зіткнулася зі значним падінням доходів від реклами через особисті твіти її власника Ілона Маска, зокрема, висловивши підтримку антисемітському посту. Також він просуває проросійські тези у своїх соціальних мережах.