Fabulous Skincare – український косметичний бренд, який з 2014 року розвиває хімікиня Ольга Музикант. За 5 років бізнес виріс з маленької майстерні до лабораторії на 150 кв. м, а продажі стабільно зростали. За словами підприємиці, успіху вдалося досягти завдяки якості засобів та вдалому пакуванню. Станом на 2023 рік, у Fabulous Skincare до 400 B2C-клієнтів, а середній чек – 1600 грн.

Для AIN.Business Ольга Музикант розповіла історію власної справи, та як на розвиток бренду вплинула робота в Ізраїлі.

Інвестувала $400

У 2014 році хімікиня Ольга Музикант заснувала бренд натуральної косметики Hello Sailor Soap.

«Ідея прийшла випадково, мені дуже подобається естетика процесу створення мила та косметики. І захоплює різноманіття інгредієнтів та ароматів, яке дає необмежені можливості створення нових засобів».

Того ж року Ольга відкрила майстерню на 15 кв.м. На це, додає героїня, витратила $400. Гроші, зокрема, пішли на оренду і сировину для перших партій мила, близько 12 кг. Аби залучити клієнтів, вигадала пакування, яке «пропонувало» пісні, під які краще приймати душ – на один аромат мила одна аудіодоріжка. Це спрацювало.

1 листопада 2018 року підприємиця вирішила провести ребрендинг і трансформувала концепцію. Відтак, головними стали емоційна забарвленість продуктів та глибока повага до себе і власних потреб. Окрім мила, Ольга почала розробляти косметику.

Підприємиця зізнається, назву Fabulous Skincare обрала, позаяк хотіла додати віри у власну справу, в першу чергу, самій собі.

З 15 до 150 квадратів за 5 років

Бренд плавно розвивався з маленької майстерні до великої лабораторії. Як коментує Ольга, з роками додавались нові продукти, які тестувалися за допомогою фокус-групи. Кількість клієнтів також зростала органічно, здебільшого завдяки рекомендаціям та сарафанному радіо.

За 5 років бренд з 15 квадратів та однієї людини виріс до приміщення на 150 кв.м та 10 людей у команді.

У квітні 2022 року, керуючись імпульсивним рішенням, Ольга Музикант поїхала в Тель-Авів, де згодом отримала посаду хімікині-розробниці у великій косметичній компанії.

Ольга додає, що завдяки цьому досвіду, змогла оптимізувати всі формули продукції свого бренду та зробити їх ще ефективнішими. Також розробила чіткий план розвитку та покращення лабораторії в Україні.

Фокус — постійний клієнт

  • Дієвою формулою успіху бренду Ольга називає якість засобів, дизайн пакувань та неймінг.
  • На місяць бренд виготовляє 2000-2500 одиниць продукції.
  • Має 350-400 B2C-клієнтів, а середній чек близько 1600 грн.

«Fabulous — це все ще маленький локальний бізнес, найкращою рисою якого я вважаю його стійкість, надійний фундамент та плавний органічний розвиток».

Основний канал збільшення нових клієнтів зараз, за словами Ольги Музикант, таргетована реклама та контент в Instagram. Але фокусом, як зазначає підприємиця, залишається постійний клієнт та його запит.

Розробкою рецептур займається підприємиця

Більшу частину сировини, коментує засновниця, бренд закуповує у дистриб’юторів з Європи та Японії. Постачальників обирають серед великих компаній «з власними дослідницькими центрами, високими стандартами та цінностями». Перевагу команда віддає сировині з екологічними сертифікатами та дослідженнями ефективності. Одночасно, деякі інгредієнти вдається купити в Україні — олії, екстракти та гідролати.

Розробкою нових рецептур займається безпосередньо підприємиця.

Серед факторів, що впливають на формування ціни, окрім сировини: зарплата працівникам, амортизація, оренда та комунальні платежі, розвиток, маркетинг.

Плани на майбутнє

У вересні 2023 року бренд відкрив офіс в Одесі з шоурумом, де можна протестувати та купити продукцію. У найближчому майбутньому масштабувати офлайн-напрямок не планують.

Водночас бренд прагне вдосконалити виробництво з технічного боку і переглянути всі формули засобів. У стратегії розвитку також переосмислення концепції Fabulous Skincare, збільшення Private Label замовлень в Україні й запуск формату за кордоном.

Раніше AIN.Business розповідав велику історію українського ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry: