У закладів харчування, які користуються expirenza by mono, відсьогодні з’явиться нова опція: після сплати чайових можна буде запропонувати відвідувачам внести і донат на потреби військових. Нова функція називається «Бойові». Про неї розповів співзасновник monobank Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі.
Банку для «Бойових» може додати будь-який заклад. І гроші, що надходитимуть на неї, він зможе використати для потреб підрозділу чи військових, яким допомагає. За словами Олега Гороховського, українці щомісяця залишають понад 100 млн гривень чайових на знак подяки в кафе та ресторанах. Натомість люди не могли б відвідувати кафе та ресторани, якби не Збройні Сили.
«Саме тому ми придумали «Бойові». Це як чайові, тільки чайові це вдячність за сервіс, а «Бойові» це вдячність за життя», – пояснює ідею співзасновник monobank.
Раніше ми публікували інтерв’ю зі співзасновником стартапу Choice, який допомагає створювати власні застосунки, сайти, онлайн-меню із QR-платежами та CRM-системою.