У Глазго скасували захід, натхненний фільмом «Віллі Вонка», через скарги відвідувачів. Для продажу квитків використовувались зображення, скоріш за все, згенеровані штучним інтелектом.

Що сталось?

Багато людей придбали квитки на Willy Wonka Chocolate Experience. Реклама обіцяла незабутній день для всієї родини з «раєм солодощів» та «зачарованим садом, де ховаються гігантські цукерки та загадкові скульптури». Окрім того, захід хвалився «лабораторією уяви» з «неймовірними проєкціями та оптичними дивами».

Натомість відвідувачі, які заплатили за захід 35 фунтів стерлінгів, виявили майже порожній склад із розкиданим пластиковим реквізитом, маленьким надувним замком та кількома декораціями, прикріпленими до стін.

Користувачі мережі стверджують, що організатори заходу ввели людей в оману, використовуючи нереалістичні зображення, щоб продати квитки. На місце проведення заходу викликали поліцію, після чого захід скасували.

На тлі громадського обурення організатор House of Illuminati перепросив за те, що не змогли виконати обіцянки та пообіцяли повернути відвідувачам гроші.

Питання регулювання штучного інтелекту є важливим та актуальним, оскільки технологія швидко розвивається. Необхідні обговорення та кроки, щоб гарантувати відповідальне використання штучного інтелекту на користь суспільства.

Нещодавно Google призупинила генерацію зображень людей у Gemini через скарги користувачів.

Також застосунок для знайомств Tinder розширює верифікацію як відповідь на збільшення випадків шахрайства за допомогою штучного інтелекту.

Разом з тим гірничодобувний стартап KoBold використовує ШІ для пошуку ключових матеріалів для переходу до зеленої енергетики.