Джеф Мічелз – генеральний директор компанії з гостинності Sierra Nevada Hospitality, що володіє кількома готелями у місті Сонора в штаті Каліфорнія. Для платформи «Дія.Бізнес» він поділився своїми поглядами на бізнес, його основні складові, рекламу та навички, якими повинен володіти підприємець. AIN.Business вибрав основне.
Важливі навички успішного підприємця
- Головна корисна навичка Джефа в його робочій рутині — мистецтво адаптації. Йдеться про здатність залишатися гнучкими в умовах невизначеності, безперервно вчитися і розвиватися, щоби задовольняти постійно мінливі потреби гостей та індустрії.
- Найважливішу пораду, яку отримав підприємець, була від мудрого наставника. Він наголосив на силі наполегливості у житті. Успіх визначається не відсутністю викликів, а наполегливістю у їх подоланні.
Три основних складових філософії бізнесу
- Інновації. Ми постійно розширюємо межі своїх можливостей, постійно шукаємо нові технології та креативні рішення, щоб покращити досвід наших гостей.
- Співпраця. Віримо у силу партнерства, у синергію між різноманітними талантами та перспективами.
- Емпатія. Це про розуміння потреб гостей, передбачення їх бажань та створення досвіду, який відгукується на глибинному рівні.
«Концентруючись на інноваціях, відкритій комунікації та гуртуючи нашу команду навколо спільної візії, долаємо «турбулентні води» та виходимо з них сильнішими, ніж будь-коли».
Погляди на бізнес
- Найкраща реклама для бізнесу — це не бігборд чи цікавий слоган, а несамовитий прихильник. Коли гості стають амбасадорами бренду, тоді ваша ідея та посил — найпотужніші. Така реклама — автентичний сторітелінг, який виходить за межі маркетингових трюків і сприяє встановленню справжніх зв’язків.
- Гроші люблять ціль. Їх потрібно інвестувати з конкретним баченням. Незалежно від того, чи це стимулювання інновацій, чи це підтримка членів команди, чи це внесок у розвиток спільноти, кожен долар має потенціал для зросту.
«Моя порада підприємцям — це мрійте сміливо, дійте відважно і сприймайте невдачі як сходинку до успіху».