У лютому цього року президент України анонсував масштабну економічну платформу «Зроблено в Україні», яка покликана стимулювати вітчизняне виробництво та споживання. Як дізнався AIN.UA, ця ініціатива також має дати поштовх до зростання ВВП на 1%.
Уряд має чимало планів щодо нової програми: кешбек для покупців українських товарів, активізація програми з закупівлі шкільних автобусів українського виробництва, компенсації для виробників, пільгові кредитні програми, гранти, ініціатива «єРобота», стимулювання споживчого попиту тощо.
У коментарі AIN.UA Надія Бігун, заступниця міністра економіки України, розповіла, що уряд розраховує на плюс 1% до ВВП.
«Економіка не працює сама по собі. Кожен із нас – її частина. Якщо ми візьмемо за звичку на рівні першого вибору надавати перевагу українському, – не важливо, ви купуєте сир, чи робите велике замовлення деталей для вашої компанії, – у виграші буде кожен із нас», – зазначає Бігун.
За аналогією з «єПідтримка»
Механізм кешбеку буде подібний до програми «єПідтримка». Його нараховуватимуть за покупку товарів «Зроблено в Україні» в роздрібних точках продажу. Кошти акумулюватимуться на спеціальну картку, яку можна буде витратити на інші українські товари.
Дизайн-гайдлайн нової платформи розробила для уряду креативна агенція I am IDEA. Слоган, який вони пропонують – «Усі в плюсі, коли купуєш українське».
Наразі електронна версія майданчика «Зроблено в Україні» ще не запрацювала. Станом на 15 березня, жодного вебсайту, крім pulse.gov.ua, єдиним функціоналом якого є громіздка форма звернення представників бізнесу до держави, не представили.
За словами Надії Бігун, сайт запрацює найближчим часом. Він надаватиме виробникам можливість стати частиною платформи, а споживачам – знаходити інформацію про вплив їхніх покупок на економіку країни. Також платформа буде пропонувати бонуси для амбасадорів серед виробників та споживачів.