Маркетинг — дуже важливий інструмент в просуванні закладів як у великому, так і в маленькому містах. Інстурменти можуть бути різними і залежати від багатьох чинників.

Олександра Шелепець, власниця закладів «ТвійBurger» і «ТвояІталія» в Ужгороді, розповіла для платформи Poster про маркетингові інструменти, що допомогли їй зробити свої проєкти впізнаваними.

Успішні кейси «ТвійBurger» і «ТвояІталія»

  • Кейс відкриття «ТвійBurger» у 2019 році. Ми вирішили створити інтригу, заклеїли вікна під час ремонту, щоб гість побачив інтер’єр вже під час відкриття і зняли якісні ролики. Запустили їх на рекламу в соціальних мережах. У результаті була повна посадка через 30 хвилин у перший день відкриття та протягом наступних двох тижнів.
  • Кейс відкриття «ТвояІталія» у 2023 році. Цього разу ми зняли рекламну кампанію про те що відчуватиме гість у нашому закладі. У результаті отримали щоденні бронювання на два вечірніх сервіси на декілька днів вперед упродовж першого місяця.

Маркетингові інструменти

  1. Реклама у соціальних мережах. Таргетована реклама в Instagram та Facebook — це база для закладів. 
  2. Унікальність сторінки закладу у соціальних мережах. Потенційний гість має відчувати атмосферу проєкту ще на етапі перегляду соціальних мереж.
  3. Розвиток бренду команди. Це дає майбутнім гостям відчуття, що вони вже знають команду закладу.
  4. Створення трендів. Працюйте з продуктами, організовуйте події і створюйте формати, які ще ніхто не робив у вашому місті.
  5. Регулярне оновлення меню. Ми оновлюємо меню на проєктах кожні 3 місяці. Завдяки цьому постійні гості починають активніше відвідувати заклад.

Різниця маркетингу у великому та маленькому місті

  • Мені здається, що у великому місті складніше заявити про себе, адже щомісяця відкривається велика кількість нових закладів. Тобто у великому місті є два вектори розвитку: шукати приміщення на прохідній вулиці або заявити про себе кардинально новим маркетинговим ходом.
  • У маленькому місті простіше. Найбанальніше — це білборди та блогери.
  • У маленькому місті кожна третя людина є знайомим твого знайомого. Тому особистий бренд/велика база знайомих допомагає просувати заклад.