Маркетинг — дуже важливий інструмент в просуванні закладів як у великому, так і в маленькому містах. Інстурменти можуть бути різними і залежати від багатьох чинників.
Олександра Шелепець, власниця закладів «ТвійBurger» і «ТвояІталія» в Ужгороді, розповіла для платформи Poster про маркетингові інструменти, що допомогли їй зробити свої проєкти впізнаваними.
Успішні кейси «ТвійBurger» і «ТвояІталія»
- Кейс відкриття «ТвійBurger» у 2019 році. Ми вирішили створити інтригу, заклеїли вікна під час ремонту, щоб гість побачив інтер’єр вже під час відкриття і зняли якісні ролики. Запустили їх на рекламу в соціальних мережах. У результаті була повна посадка через 30 хвилин у перший день відкриття та протягом наступних двох тижнів.
- Кейс відкриття «ТвояІталія» у 2023 році. Цього разу ми зняли рекламну кампанію про те що відчуватиме гість у нашому закладі. У результаті отримали щоденні бронювання на два вечірніх сервіси на декілька днів вперед упродовж першого місяця.
Маркетингові інструменти
- Реклама у соціальних мережах. Таргетована реклама в Instagram та Facebook — це база для закладів.
- Унікальність сторінки закладу у соціальних мережах. Потенційний гість має відчувати атмосферу проєкту ще на етапі перегляду соціальних мереж.
- Розвиток бренду команди. Це дає майбутнім гостям відчуття, що вони вже знають команду закладу.
- Створення трендів. Працюйте з продуктами, організовуйте події і створюйте формати, які ще ніхто не робив у вашому місті.
- Регулярне оновлення меню. Ми оновлюємо меню на проєктах кожні 3 місяці. Завдяки цьому постійні гості починають активніше відвідувати заклад.
Різниця маркетингу у великому та маленькому місті
- Мені здається, що у великому місті складніше заявити про себе, адже щомісяця відкривається велика кількість нових закладів. Тобто у великому місті є два вектори розвитку: шукати приміщення на прохідній вулиці або заявити про себе кардинально новим маркетинговим ходом.
- У маленькому місті простіше. Найбанальніше — це білборди та блогери.
- У маленькому місті кожна третя людина є знайомим твого знайомого. Тому особистий бренд/велика база знайомих допомагає просувати заклад.