Canva, онлайн-платформа для дизайну, придбала Affinity, набір програм для дизайнерів. Як пише The Verge, Canva хоче стати конкурентом Adobe.
- Affinity Designer, Photo та Publisher – це три популярні програми, які входять до Affinity. Їх можна використовувати на Windows, Mac та iPad.
- Ці програми схожі на Illustrator, Photoshop та InDesign від Adobe, але їх можна купити один раз, а не платити щомісячну передплату.
- Офіційна сума угоди не розголошується, проте Bloomberg повідомляє, що вона становить «декілька сотень мільйонів фунтів стерлінгів».
Кинути виклик
Таким чином, австралійська компанія прагне залучити більше професіоналів-дизайнерів. Станом на січень цього року, Canva налічувала близько 170 млн користувачів щомісяця по всьому світу. Це значна кількість людей, які, як пише The Verge, ймовірно, не використовують аналогічне програмне забезпечення Adobe.
Проте, на відміну від Adobe, у Canva немає власних застосунків для дизайну, орієнтованих на професіоналів: ілюстраторів, фотографів та відеоредакторів.
Хоча застосунки Affinity, за даними Canva, мають понад три мільйони користувачів по всьому світу, це значно менше, ніж в Adobe. Проте Affinity не варто недооцінювати. Рішення зробити їхні програми доступними без підписки, а за разовим придбанням, принесло Affinity нових постійних користувачів, особливо серед тих, хто шукає альтернативи Adobe.