Активність користувачів Х падає після придбання соцмережі Маском – на 23%

Кількість щоденних користувачів платформи X, яку вже більш ніж рік тому придбав Ілон Маск, знижується, згідно з аналітичними даними, на які посилається інформаційне агентство NBC. Хоча сама соцмережа стверджує про протилежне.

Дані Sensor Tower, американської компанії з аналізу ринків, вказують, що у лютому щоденна кількість активних користувачів мобільного застосунку X в США становила 27 млн осіб. Це на 18% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

З моменту, коли Маск став власником платформи (листопад 2022 року), кількість користувачів у США щомісяця залишається на тому ж рівні або знижується. Загалом, згідно з даними Sensor Tower, кількість користувачів у США скоротилася на 23%.

Ситуація у світі майже така ж. Кількість щоденних активних користувачів мобільного застосунку в лютому знизилась до 174 млн осіб, що на 15% менше, ніж роком раніше.

Інфографіка NBC News

На противагу X, інші соціальні мережі за той самий період демонструють скромне зростання кількості користувачів по всьому світу. Зокрема, кількість користувачів Snapchat зросла на 8,8%, Instagram – на 5,3%, Facebook – на 1,5%, а TikTok – на 0,5%. Усі ці застосунки зазнали зниження кількості користувачів у США за цей період, але жоден спад не був таким значним, як на X.

Можливі причини

Причиною зниження активності можуть бути невдоволення користувачів відверто образливим контентом, загальні технічні проблеми платформи та зростання популярності платформ з короткими відео, вважає старший аналітик з досліджень Sensor Tower Абе Юсеф.

Після того, як Маск став власником X, компанія послабила правила модерації контенту, які раніше обмежували поширення матеріалів, що розпалюють ненависть. Також Маск повернув на платформу деяких користувачів, яких заблокувало попереднє керівництво Twitter.

X у своєму повідомленні стверджує, що кількість користувачів у світі є вищою, ніж показують дані Sensor Tower, і що щодня платформою користуються 250 млн людей. Однак навіть це свідчить про зниження показників з моменту придбання платформи Маском. У 2022 році він заявив, що приблизно на момент завершення угоди (кінець жовтня) щоденна кількість монетизованих активних користувачів Twitter становила близько 258 млн осіб (тодішня внутрішня метрика компанії).

X не відповіла на запит щодо додаткової інформації. Компанія не уточнює, за якими критеріями визначає активного користувача. Цей показник за назвою може здатися простим, але технологічні платформи визначають його по-різному. 

За даними самої платформи X, її щомісячна аудиторія досягла 550 млн осіб. У липні минулого року Маск заявляв, що кількість щомісячних користувачів становила приблизно 542 млн. Таким чином, згідно з новими даними, зростання становило 1,5%.

Sensor Tower також зазначає, що X продовжують залишати рекламодавці: 75 зі 100 найбільших рекламодавців із США припинили витрати на рекламу на платформі з жовтня 2022 року. Відплив різко зріс наприкінці минулого року, коли Маск у буквальному розумінні послав рекламодавців, які оголосили бойкот його соціальної мережі.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук