«Укрзалізниця» запускає для всіх функцію моніторингу квитків у своєму застосунку

У застосунку Укрзалізниці тепер можна увімкнути моніторинг квитків і налаштувати автовикуп, йдеться в Telegram-каналі компанії. Нова функція доступна для тих користувачів, хто авторизований через «Дія.Підпис».

Йдеться про моніторинг двох типів:

  • на поїзди, які вже в продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
  • на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).

Якщо моніторити поїзд, то можна налаштувати функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення. Після цього гроші одразу знімуть з рахунку, але якщо моніторинг скасують або квитків не знайдеться — їх автоматично повернуть на картку. 

Якщо квитки будуть, прийде пуш-сповіщення. Тож краще одразу налаштувати всі дозволи, щоб його побачити, кажуть у компанії. Щоб скористатися сервісом, треба завантажити або оновити застосунок. 

Де не працюватиме моніторинг

В Укрзалізниці кажуть, що моніторинг не працюватиме для поїздів до та з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого потяга «Київ – Відень». Проте можна налаштувати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки. 

До цього сервіс тестували із 3225 користувачами та отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями. А тепер нова можливість доступна для усіх.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук