Meta Platforms випустила ранню версію своєї останньої великої мовної моделі штучного інтелекту під назвою Llama 3, а також інструмент для генерації зображень, який оновлює їх у режимі реального часу під час введення користувачем запитів. Як пише Reuters, цей крок свідчить про прагнення Meta наздогнати лідера ринку генеративного ШІ, компанію OpenAI.

Нові моделі інтегрують у віртуального помічника Meta AI, який компанія називає найкращим серед безкоштовних аналогів, посилаючись на кращі результати порівняно з конкурентами, такими як Google (від Alphabet) і французький стартап Mistral AI. Оцінювання відбувалося з врахуванням здібностей до логічного мислення, написання коду та креативного письма.

Оновлений Meta AI отримає більш помітне місце в застосунках Facebook, Instagram, WhatsApp і Messenger, а також матиме окремий сайт. Він зможе виконувати різні завдання, наприклад, створювати список речей у дорогу, допомагати з домашнім завданням чи писати творчі тексти.

Llama 3 навчили не тільки розуміти текст, але й зображення. Це дозволить покращити окуляри віртуальної реальності Ray-Ban Meta, які зможуть відповідати на питання користувача про об’єкти, які він бачить.

Meta також оголосила про співпрацю з Google, щоб включити результати пошуку в реальному часі у відповіді помічника, доповнюючи існуючу угоду з пошуковою системою Microsoft Bing.

Крім того, помічник Meta AI тепер доступний у більш ніж десятках ринків за межами США, зокрема в Австралії, Канаді, Сингапурі, Нігерії та Пакистані.

Meta також намагається вирішити проблеми, які були в попередній версії Llama, наприклад, нездатність розуміти контекст. Компанія стверджує, що використовувала високоякісні дані для навчання Llama 3, щоб модель могла розпізнавати нюанси.