Традиційно в перший понеділок травня у Нью-Йорку відбулася одна із найобговорюваніших подій року — Met Gala. Селебриті продемонстрували на червоному хіднику свої наряди, світлини швидко розлетілися інтернетом. Але не всі вони справжні: деякі з найбільш вподобаних зображень створили за допомогою ШІ, хоча самих зірок навіть не було на заході. Про це пише TechCrunch.

Цьогоріч тема Met Gala була така — «Сплячі красуні: відродження моди», а дрескод самого балу — «Сад часу». Менш ніж за день світлина співачки Кеті Перрі набрала 14,1 млн переглядів та понад 31 тисячу уподобайок в Х. На зображенні вона в масивній бежевій сукні, прикрашеній квітковими аплікаціями.

Проте, якщо вдивитися в зображення, воно видається не таким вже й реалістичним. Репортери та фотографи на задньому тлі — наче суцільна каша. До того ж справжня доріжка була біло-зелена, а не бежево-червона. Зрештою, користувачі додали примітку, що це зображення створене ШІ.

Пізніше в Х з’явилося інше зображення Кеті, де вже важче роздивитися «почерк» ШІ. Проте, якщо ретельно придивитися, відчувається, що з цим зображенням щось не так. І так, на ньому теж з’явилася примітка, що воно зроблене ШІ.

До речі, сама співачка не потрапила на Met Gala, але вона вподобала ці два зображення. Та поділилася у своєму Instagram, що навіть її власна мама повірила в їхню справжність.

Ще одна співачка, якої також не було на заході, але чиє «фото» розлетілося в соцмережах, — Ріанна. Щороку наряди зірки вважаються одними з найкращих. З нагоди Met Gala вона навіть пофарбувала волосся в рожевий, але відвідати захід їй не вдалося: співачка захворіла на грип.

Незважаючи на це, згенерована світлина Ріанни зібрала 6 мільйонів переглядів, її вподобали понад 103 тисячі людей. На фото в неї чорне волосся та тематична сукня з ореолом, розшитим птахами, виноградною лозою та квітами. Чи обрала би зірка такий «легкий шлях» із вибором наряду, ставлять риторичне питання журналісти видання.

«В епоху стрімко поширених генеративних інструментів штучного інтелекту культура знаменитостей слугує постійним нагадуванням про те, що не можна вірити всьому, що ми бачимо в інтернеті», — підсумовує TechCrunch.