Microsoft запустить свій магазин мобільних ігор у липні як альтернативу App Store та Google Play. Його планують зробити у вебверсії, тож він має бути доступним для усіх пристроїв в усіх країнах. Про це сказала президентка Xbox Сара Бонд на технологічному саміті Bloomberg.

  • Поки браузерний магазин дебютуватиме тільки з власними іграми, такі як Candy Crush. Власника цієї гри, а також Call of Duty, Activision Blizzard Microsoft поглинула торік за 69 мільярдів доларів. Компанія пропонуватиме знижки на свої ігри, а пізніше відкриє магазин й для інших видавців.
  • За словами Бонд, Microsoft хоче зробити такий магазин, де «ви, ваша бібліотека, ваша особистість, ваші нагороди подорожують разом з вами, а не будуть прив’язані до однієї екосистеми». Тобто полегшити гру на консолях, комп’ютерах і мобільних пристроях. 
  • Першим доповненням до вебмагазину може стати культова гра Minecraft. 

Що відомо

У магазинів для мобільних застосунків домінують Apple і Google, які стягують комісію зі розробників приблизно 30% від продажів. Про запуск власного магазину застосунків для Xbox голова ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер згадував ще торік.

Закон Європейського Союзу про цифрові ринки, який набув чинності цього року, дозволив технологічним компаніям відкривати власні інтернет-магазини, орієнтовані безпосередньо на споживача, і уникати комісійних зборів Apple і Google.