Google хоче додавати рекламу до пошукових відповідей, згенерованих штучним інтелектом. Про це пише у блозі компанії генеральна менеджерка з реклами Відх’я Шрінівасан.

Загалом про додавання штучного інтелекту у свій пошуковик Google заявили тиждень тому на своєму щорічному заході для розробників I/O. Тоді AI Overviews запустили у США, а пізніше він з’явився й у користувачів інших країн, зокрема й в Україні. 

Скрин AIN.UA

Тепер компанія хоче додати рекламу в ШІ-пошуковик. Спершу її тестуватимуть у США, а вже потім, знову ж таки, розширять для інших. У блозі йдеться, що раннє тестування показало задоволеність людей від рекламних оголошень, що з’являлися над і під згенерованими відповідями. Така реклама буде чітко промаркована, як «спонсорська». А в скриншоті компанія показала, який це вигляд матиме.

Скрин з блогу Google

У майбутньому ми продовжимо тестувати та вивчати нові формати, отримуючи відгуки від рекламодавців та індустрії, — пише Відх’я Шрінівасан.

AI Overview використовуватиме оголошення з кампаній рекламодавців, які вже існують. Це означає, що вони не можуть відмовитися від участі в експерименті та не повинні змінювати налаштування та дизайн своїх оголошень, щоб з’явитися в цій функції.

Чому Google це робить

З одного боку компанія не хоче, щоб користувачі переходили на альтернативні пошуковики, типу ChatGPT або стартап Perplexity. З іншого — саме пошукова реклама є найбільшим джерелом прибутку компанії, і навіть незначні зміни в її розміщенні чи дизайні можуть спричинити коливання доходів, пише Wired.

Хоча зростання хмарного та апаратного бізнесу Google робить доходи компанії менш залежними від пошуку. У 2019 році понад 60% доходів материнської компанії Alphabet, принесла пошукова реклама. Минулого року цей показник знизився до 57%, прибуток у 2023 році сягнув майже рекордної позначки — близько 74 мільярдів доларів.

Незалежно від того, як працюватиме реклама в оглядах ШІ, звичайна пошукова реклама залишатиметься важливою для Google. Компанія вивчає й інші способи використання штучного інтелекту для розвитку рекламного бізнесу. І вже оголосили про низку інструментів для рекламодавців на його основі, які описали в блозі.