Нещодавно на сайті Chateau Chizay, виноробного дому з Берегова на Закарпатті, поряд із винами та соками з’явилася косметика — Chizay Beauty Lab. Компанія розповідає про новий продукт у соцмережах і створює подарункові пропозиції у власному онлайн-магазині. Наприклад, до Дня матері винороби збирали в один набір ігристе вино та догляд за тілом власного виробництва. AIN.Business поговорили із закарпатським виробником вин про те, навіщо їм таке розширення продукції та хто створив для них формули нової косметики.

Про запуск своєї косметичної лінійки

Ідея виготовляти власну косметику на основі винограду була в команди Chizay ще до повномасштабного вторгнення росії, розповідає AIN.Business Алла Хаятова, PR-менеджерка Chateau Chizay. Втім, випустити лінійку в життя вдалося тільки навесні 2024 року. Така пауза, зокрема, була через загальну ситуацію в країні та через переїзди працівників косметичного напряму.

Основа косметики — виноград із власних плантацій, з якого і виготовляють вина, соки, коньяки.

«У нас вісім засобів і дві підлінійки. Тобто в цій колекції є дві мініколекції: «Виноград і трави» та «Виноград і мінерали». Бо виноград — це основа, але Закарпаття це все ж таки унікальний регіон і має так само мінеральні термальні води і локальні рослини».

Серед продуктів — міст-тонік, рідкі патчі, олії для шкіри, скраби та креми.

Реакція покупців

Наразі про якісь нові тренди чи патерни в покупках на сайті говорити рано, кажуть у Chizay. Зміни середнього чека також не помітили.

«Це повністю новий напрям. Певно, наші клієнти ще приглядаються до новинок. Ми й обережні в просуванні, зараз на етапі збору відгуків. Плюс це все ж крафт, партії невеликі. Що цікаво, першим покупцем одразу після запуску став чоловік, і це дуже схоже на гарний знак, адже, найімовірніше, мова про подарунок. А подарунок — це точно про радість».

То ж поки, зізнаються, говорити про прибутковий косметичний напрям у компанії не можуть. Втім, сприймають цю лінійку більше як інвестицію в щось нове, що краще презентуватиме регіон.

Хто виготовляє косметику

На розробку самих формул для власної косметики пішов рік. Для виготовлення косметики орендують потужності в іншого невеликого косметичного виробника, втім, назву його не розкривають. Лише кажуть, що це один із перших в Україні виробників косметики, який почав використовувати гідролати для власних виробів, тому їх, зокрема, і зробили основою цієї косметики.

Гідролати (вони ж квіткові води) трав’яні суспензії, які отримують шляхом парової дистиляції з рослин і трав. 

Зараз найпопулярнішим продуктом у новій лінійці є рідкі патчі під очі, саме цей продукт закінчився першим. Наразі у компанії працюють над розширенням лінійки доглядової косметики. Втім, якими саме будуть новинки, залежатиме від поточного попиту і відгуків покупців.