У команді expla вже понад 100 працівників, але компанія активно зростає та завжди в пошуку крутих фахівців, які хочуть розвиватися та заробляти тут і зараз. Тому хоч до процесу відбору варто підготуватись, проте це своєрідна гарантія того, що між кандидатом і компанією точно відбудеться метч. Натомість новачкам пропонують топові умови: від комфортного онбордингу до нелімітованої бонусної системи оплати праці та крутих well-being можливостей. У блозі компанії розповідаємо, на чому побудований бізнес expla та кому ідеально підійде робота тут.
Що таке performance-маркетинг і в чому його перевага
Історія engineering marketing компанії expla розпочалася майже 10 років тому з її першого працівника, а нині CEO Євгенія Пріми. За цей час із невеликого агентства компанія виросла в потужного гравця на світових ринках у сфері performance-маркетингу.
expla залучає нових користувачів на сервіси клієнтів, а вони платять компанії за конкретну дію: покупку, реєстрацію, встановлення додатка тощо. Умовно це має такий вигляд: сервіс таксі платить expla визначену суму за кожне встановлення їхнього додатка, а за ці кошти компанія має знайти вебмайстрів, з їхньою допомогою привести якісний трафік, який конвертується в потенційних клієнтів замовника. Різницю між сумою, яку платить замовник, та коштами, витраченими на залучення нового користувача, компанія залишає собі. Таким чином, замовник платить лише за конкретний результат, що є головною перевагою performance-маркетингу.
На яких напрямках заробляє expla
В expla є три основні напрямки, один із яких — Comparison Websites, де порівнюють різні продукти в певній ніші. Наприклад, різні сервіси для вивчення мов: їхні ціни, умови, переваги. Таким чином ці сервіси отримують цільовий трафік, а користувачі — можливість дізнатися про їхні послуги більше перед тим, як оформити підписку.
Другий напрямок — це Social Media Advertising, який охоплює роботу в TikTok, Snapchat, Facebook та Instagram на міжнародних ринках для залучення користувачів на продукти компаній-клієнтів. За минулий рік рекламу від expla показали 100 млн разів у країнах Європи, Північної Америки, Океанії.
А також безпосередньо Affiliate-напрямок, у межах якого менеджер працює з вебмайстрами з одного боку та рекламодавцями, до яких спрямовують трафік, з іншого. Рекламодавець платить за кожну нову реєстрацію, встановлення додатка чи покупку, а компанія — вебмайстру, залишаючи собі різницю.
Ми розв’язуємо маркетингові задачі, працюємо з 6-значними бюджетами, будуємо відносини з партнерами з усього світу, спираючись на data-driven підхід, та поєднуємо це з підприємницьким підходом.
Анна Леськів, Senior employer brand manager expla
Співробітники expla працюють безпосередньо з C-level компанії, мають прямий вплив на бізнес компанії та відвідують конференції від Барселони до Бангкока та Лас-Вегасу. Вони є партнерами сотень компаній по всьому світу, крім росії та країн, які її підтримують.
Кого шукає expla у свою команду
Команда expla вже налічує понад 100 фахівців, проте компанія завжди в пошуку крутих людей, які люблять і вміють аналізувати дані, дружать із цифрами, мають аналітичний склад розуму та шукають компанію, яка допоможе реалізувати свій потенціал і забезпечує достойну винагороду за результати роботи. «Закохані в розрахунки та цифри, але не любимо корпоративність і бюрократію» — так описують себе ті, хто вже в команді expla.
CMO expla Ігор Свєтлічний каже, що 80% роботи у сфері performance-маркетингу — технічна й аналітична, а 20% — креативна. Data-driven-підхід у цьому випадку вкрай важливий, адже маркетолог на основі великої кількості метрик (поведінка користувача, його реакція, звички тощо) має зрозуміти цілісну картину та визначити стратегію залучення трафіку, співпраці з клієнтом, не кажучи вже про тестування креативів, ефективності лійок і багато іншого.
Чимало працівників компанії — це світчери, які гарно зарекомендували себе як sales-менеджери, біздеви, працювали у великих компаніях, FMCG, ІТ, в аудиті, логістиці, фінансах. Також у пригоді стане досвід продажів у сферах ІТ, в аудиті, логістиці, фінансах. Вкрай важливими є комунікаційні навички та хороша англійська. Вони можуть реалізувати себе в напрямку Bizdev.
Стосовно performance-маркетологів і медіабаєрів, то для них важливий досвід роботи з бюджетами від 30 тисяч доларів на місяць, навички роботи з великими масивами даних, аналітичний склад розуму.
Як відбувається відбір
Процес відбору нових працівників непростий, але такий підхід дозволяє компанії виявити направду сильних гравців і зекономити час одне одного на етапі відбору. Відбувається він у чотири етапи:
- Скринінг CV чи LinkedIn-профілю, оцінка досвіду та релевантності кандидата.
- Співбесіда, під час якої визначають мотивацію, потенціал, soft skills потенційного працівника. Також звертають увагу на те, що кандидат знає про expla: підготовлених кандидатів оцінюють вище.
- Тестове завдання, від якого залежить 60-80% успіху кандидата. Терміни його виконання обумовлюють індивідуально.
- Фінальне інтервʼю, на якому валідують тестове завдання, перевіряють soft i hard skills, звіряють цінності кандидата й expla.
З чого починають роботу в expla: онбординг і перші години праці
Коли кандидат прийняв офер, за тиждень до першого робочого дня з ним комунікує people partner, який організовує пребординг. Працівник отримує хендбук із детальним описом корпоративного життя, бенефітів і різних важливих дрібниць. Також ньюкамер заповнює анкету, щоб до початку його роботи підготувати документи й залагодити різні організаційні аспекти. На період адаптації новачком опікується buddy, зазвичай це колега з його команди. А десь на екваторі цього періоду people partner зустрічається з працівником, аби зʼясувати, як все проходить і чи є якісь нюанси.
Також в expla нещодавно розробили курс, який дозволяє новачкам, окрім своїх компетенцій, краще зрозуміти загальну картину того, як працює компанія: тут розповідають про її структуру, над чим працюють різні підрозділи, які в них завдання, як компанія веде бізнес тощо. Також курс дає можливість познайомитися з керівниками всіх відділів expla.
За результатами випробувального терміну відбувається probation review: зустріч із кандидатом, people partner і керівником новачка. Сторони діляться фідбеком, обговорюють успіхи або ж проблемні моменти, які виникали. Процес відбору кандидатів складається з декількох етапів, проте випробувальний термін проходять більш як 90%.
Від джуна до сіньйора — за півтора року
В expla регулярно проводять growth review і growth check та пропонують безліч можливостей для горизонтального й вертикального карʼєрного зростання — усе залежить лише від зусиль працівника та результатів його роботи. Тому не дивно, що всі керівники напрямків expla, крім affiliate, починали тут із junior посад.
Перегляд грейду не залежить від терміну, впродовж якого ти працюєш у компанії: є приклади, коли успішні фахівці зростали з junior до senior всього за півтора року.
Водночас навіть для джунів відкриті можливості стати лідом, якщо він помітить новий перспективний напрямок та успішно запітчить його.
В expla зростання по грейду і винагороді відбувається в рази швидше, ніж у великих корпораціях чи бюрократизованих структурах. «Ми ті, кому не треба потім. Ми робимо все, щоб мати вже зараз», — кажуть у компанії з цього приводу.
Бенефіти для працівників і соціальна відповідальність
Співробітники expla серед переваг роботи називають відкритість і прозорість, а також можливість відчути свій безпосередній вплив і на успіхи партнерів, і на процеси всередині компанії. Щокварталу відбувається перегляд досягнень: ти знаєш, чого очікує від тебе компанія і яку винагороду отримаєш натомість. У expla гарантують оплату в доларах, а для посад, де є привʼязка до результатів, — нелімітовану бонусну систему.
Також серед переваг роботи в expla відзначають такі:
- Компенсація вартості зовнішніх навчальних курсів, необхідних тобі для розвитку хард-скілів. Регулярне корпоративне навчання.
- Розширене медичне страхування, включно з компенсацією психолога, а також необмежені лікарняні.
- Можливість працювати частково віддалено та в комфортних pet-friendly офісах у Варшаві й Києві (тут працівникам пропонують безплатні сніданки та обіди).
- Графік роботи без відстежень — в expla важливий результат.
Також expla активно долучається до соціальних ініціатив, допомагає тваринам, а з початку повномасштабного вторгнення росії активно підтримує українських військових. Серед іншого, компанія інвестувала 150 тисяч доларів на створення мобільної СТО, яка вже працює на фронті.
expla розпочала набір на безкоштовний воркшоп «expla growth space. bizdev | affiliate marketing edition», після якого учасники матимуть можливість отримати job offer.
Топи напрямків business development та affiliate marketing в expla поділяться знаннями про те, як будувати відносини з міжнародними партнерами, знаходити win-win рішення та допомагати партнерам з усього світу ефективно управляти мільйонними маркетинговими бюджетами.
- Дата: 13 липня.
- Заявку можна подати до 5 липня до 23:59.
- Формат: офлайн
- Локація: Київ | Варшава
Найкращі учасники отримають запрошення на воркшоп і фінальне інтерв’ю в expla. Кількість місць для участі обмежена, тому форма реєстрації є важливим етапом допуску на проєкт і буде розглянута рекрутмент-командою expla.
Ну а далі — job offer!
ТЕКСТ Іван Савич
ЛІТЕРАТУРНА РЕДАКТОРКА Вікторія Оліщук
ФОТО expla
ПРОДЮСЕРКА Надія Миколаєнко
МЕНЕДЖЕРКА Яна Проценко
ПРЕДСТАВНИЦЯ expla Анна Леськів