Spotify анонсував запуск своєї нової ініціативи під назвою My Spotify. Тепер, зокрема, користувачі бачитимуть, скільки разів вони слухали улюбленого виконавця за конкретний період.
- Компанія каже, що в кожного з понад 615 мільйонів користувачів свій унікальний досвід взаємодії зі Spotify. Це надихнуло на створення нової ініціативи.
- Протягом наступних кількох тижнів слухачі знайдуть банери на головній сторінці та персоналізовані повідомлення в застосунку. Як видно зі скриншотів, можна дізнатися, скільки разів за останній місяць користувач слухав Doja Cat.
- В іншому прикладі сервіс показав банер із посиланням на діджейський мікс Go Gina, демонструючи, як повідомлення можуть бути персоналізовані для кожного слухача.
- Банер або повідомлення My Spotify також може містити посилання на хаб «Made For You», де користувачі можуть знайти персоналізовані плейлісти, подкасти, функції та рекомендації, створені на основі їхньої активності в додатку.
Поки не зрозуміло, як часто з’являтимуться такі повідомлення. Також невідомо, коли така функція з’явиться у всіх. Першою вона буде доступна жителям США, Канади, Великої Британії, Ірландії, Австралії та Нової Зеландії.