Українські сервіси автоматизації ресторанів ChoiceQR та Expirenza, що належить monobank, уклали партнерство, щоб об’єднати зусилля на ринку IT-рішень для ресторанів. Про це пише Forbes.
- Ця співпраця дасть ресторанам, які підключені до ChoiceQR, доступ до еквайрингу від monobank для оплати замовлень на доставку та самовивіз.
- Раніше ресторани могли обирати між еквайрингом «ПриватБанку» або Fondy, але останній заблокований з кінця квітня рішенням Нацбанку.
- Expirenza натомість інтегрує деякі функції ChoiceQR, такі як онлайн-меню, у свій застосунок. Це дозволить ресторанам обирати, яке онлайн-меню використовувати — власне від ChoiceQR чи Expirenza.
Партнерство відбулося на тлі проблем ресторанного ринку. ChoiceQR втратив близько 500 клієнтів із початку 2024 року, в основному через закриття закладів. Для порівняння: на закордонних ринках за пів року стартап втратив сумарно 90 ресторанів через їхнє закриття, що в пʼять разів менше, ніж в Україні.
Тепер продукти ChoiceQR та Expirenza, які вважалися конкурентами, можна використовувати разом. Обом сервісам це дозволить збільшити кількість клієнтів.