Статистика свідчить, що бізнес-партнерство позитивно впливає на доходи, розвиток бізнесу та впровадження інновацій. Ми в Red Jumpers Agency можемо це підтвердити, адже створили мережу з більше ніж 700 IT-компаній у Східній Європі та Латинській Америці. В статті ділимось досвідом партнерства на прикладі трьох кейсів.

Кейс 1. Знайти альтернативу, коли клієнти відмовляють кандидатам з України

Коли почалася повномасштабна війна, клієнти відмовляли кандидатам з України через побоювання щодо ймовірних перебоїв у роботі та загрозу безпеці. Наявність старлінків та генераторів їх не переконувала. На допомогу прийшли два фактори:

  1. Чимало спеціалістів встигли релокейтнутись. Оскільки партнерів у нас багато, то у них знайшлися і кандидати за кордоном, яких ми пропонували клієнтам.
  2. У нас вже були кандидати з сусідніх країн, адже ми доклали чимало зусиль, щоби знайти там партнерів ще до лютого 2022 року. Хоча кандидати були дорожчими за українських, але це краще, ніж нічого.
Христина Мартинюк, СЕО Red Jumpers Agency

«Ми не працюємо з усіма країнами: обираємо лише ті, з якими, на нашу думку, буде найбільш комфортно та продуктивно. Польща, Румунія, Чехія, Молдова, Грузія, Словаччина максимально близькі нам за культурними аспектами, менталітетом, тому труднощів з кандидатами не виникає.Також відкриттям стали компанії з Латинської Америки. Я не сподівалась, що на протилежному кінці планети є люди, настільки подібні до нас за ментальністю: відкриті, прості, дружні, розуміючі, без будь-яких складнощів в роботі та спілкуванні. Шкода, що через різницю в часі у нас є лише 3-4 години на день для комунікації, але цей ринок є привабливим для американського клієнта».

Що ми зрозуміли. Розширювати географію партнерств — важливо. Оптимально співпрацювати з країнами, що схожі на нашу за ментальністю.

Кейс 2. Отримати прибуток від зайвих і нерелевантних лідів 

Практично у кожної компанії час від часу трапляються ліди, які є нерелеватними з різних причин (нерелеватний стек, немає відповідної експертизи, вся команда зайнята) — такі ліди можуть бути дуже корисними іншій компанії, навіть допомогти їй вижити у скрутні моменти. Ми працюємо за моделлю співпраці, коли наші партнери передають нам ліди, які є нерелевантними. Наша команда відкрита до різноманітних задач: з невеликою тривалістю, рідкісними технологіями, невисоким рейтом, залученням на парт-тайм. Те, що неприйнятно для одного партнера, може стати корисним для іншого. При чому, компанія, що передає нерелеватний для себе проект іншому підрядникові, отримує % винагороди за це. Так, багато компаній не вважають, що прибуток від такої діяльності може бути значним. Але все ж бачимо в цьому переваги. 

  • Навіть невеликий проєкт, що залучить команду з двох людей, щомісяця приноситиме компанії приблизно 1500 доларів. Ці кошти точно не будуть зайвими, скажімо, щоби втримати гарного спеціаліста на бенчі.
  • Задача, яка не релевантна для вас, може стати порятунком для партнера. 
  • Ви не втратите клієнта, а український ринок — гроші, адже після відмови хтось може піти за спеціалістами на ринки Індії або Філіппін.
Микуляк Тетяна, Engagement Manager в Red Jumpers agency

«Я працювала з одним із складних проєктів: у клієнта був запит на двох Flutter-розробників і просто грандіозні обмеження у бюджеті та часі на пошук відповідних спеціалістів. Вирішення цього питання не зайняло багато часу, оскільки я одразу знала, до кого з партнерів звернутися. Щодо обмеженого рейту, то домовитися з партнерами також вдалося завдяки тому, що маємо вже не один спільний проєкт та налагоджену комунікацію. Клієнт, який передав цей запит, отримував кожного місяця $1000 за передачу ліда, ми повністю допомагали в цьому процесі — організаційно, юридично і тд. Думаю, це гарний спосіб для нашого клієнта заробити без зусиль».

Що ми зрозуміли. Будь-який прибуток корисний. Будь-який ваш проєкт може врятувати когось з партнерів.

Кейс 3. Відшукати спеціаліста з раритетної технології

Коли ми отримали запит на дуже давню технологію — COBOL і почали пошуки в соцмережах, люди реагували дуже емоційно: ставили смайлик, який заходиться від сміху або у якого вибухає мозок, писали, що знайти такого розробника нереально. Але ми розуміли: клієнт платить височенний рейт, ми вже співпрацювали раніше, тож запит має великі шанси піти в роботу, потрібно лише знайти такого спеціаліста. І ми це зробили. 

Володимир Єрмолаєв, Co-Founder, CEO, Yanok

«Коли компанія отримала цей запит, я був переконаний, що не варто витрачати на це час. Проте знайомі з Red Jumpers переконали мене спробувати, тож я вирішив, що все одно нічого не втрачаю. Яким же було моє здивування, коли я справді отримав кандидата на COBOL! Доступ до рідкісних або старих технологій є найбільшим плюсом партнерства з Red Jumpers Agency. Зазвичай ІТ-компанії рідко мають аж таку кількість зв’язків і партнерств, щоб покривати фактично кожен запит».

Що ми зрозуміли? Ширша мережа партнерів = вищі шанси закривати найскладніші запити = більша цінність для клієнтів.

Замість висновків. Три наші ключові принципи в партнерстві:

  1. Кількість має значення. Чим більше партнерів ми маємо, тим гнучкішими, оперативнішими та ефективнішими стаємо. Завдяки великій мережі нам вдається швидко закривати навіть найскладніші запити.
  2. Постійний нетворкінг дає результати. Кого ще можна залучити до партнерства? Які країни варто розглянути? Які сфери охопити? Ми постійно ставимо собі ці запитання та враховуємо тенденції ринку.
  3. Будь-який прибуток важливий. Ми не кажемо «Ні» запитам. Ми беремося за нестандартні запити, розширюємо спеціалізацію та вважаємо, що частина успішної стратегії — прислухатися до потреб клієнтів та партнерів. 

Якщо ви хочете стати частиною нашої мережі, шукаєте розробника або команду, звертайтеся до спеціалістів Red Jumpers agency.