Статистика свідчить, що бізнес-партнерство позитивно впливає на доходи, розвиток бізнесу та впровадження інновацій. Ми в Red Jumpers Agency можемо це підтвердити, адже створили мережу з більше ніж 700 IT-компаній у Східній Європі та Латинській Америці. В статті ділимось досвідом партнерства на прикладі трьох кейсів.
Кейс 1. Знайти альтернативу, коли клієнти відмовляють кандидатам з України
Коли почалася повномасштабна війна, клієнти відмовляли кандидатам з України через побоювання щодо ймовірних перебоїв у роботі та загрозу безпеці. Наявність старлінків та генераторів їх не переконувала. На допомогу прийшли два фактори:
- Чимало спеціалістів встигли релокейтнутись. Оскільки партнерів у нас багато, то у них знайшлися і кандидати за кордоном, яких ми пропонували клієнтам.
- У нас вже були кандидати з сусідніх країн, адже ми доклали чимало зусиль, щоби знайти там партнерів ще до лютого 2022 року. Хоча кандидати були дорожчими за українських, але це краще, ніж нічого.
«Ми не працюємо з усіма країнами: обираємо лише ті, з якими, на нашу думку, буде найбільш комфортно та продуктивно. Польща, Румунія, Чехія, Молдова, Грузія, Словаччина максимально близькі нам за культурними аспектами, менталітетом, тому труднощів з кандидатами не виникає.Також відкриттям стали компанії з Латинської Америки. Я не сподівалась, що на протилежному кінці планети є люди, настільки подібні до нас за ментальністю: відкриті, прості, дружні, розуміючі, без будь-яких складнощів в роботі та спілкуванні. Шкода, що через різницю в часі у нас є лише 3-4 години на день для комунікації, але цей ринок є привабливим для американського клієнта».
Що ми зрозуміли. Розширювати географію партнерств — важливо. Оптимально співпрацювати з країнами, що схожі на нашу за ментальністю.
Кейс 2. Отримати прибуток від зайвих і нерелевантних лідів
Практично у кожної компанії час від часу трапляються ліди, які є нерелеватними з різних причин (нерелеватний стек, немає відповідної експертизи, вся команда зайнята) — такі ліди можуть бути дуже корисними іншій компанії, навіть допомогти їй вижити у скрутні моменти. Ми працюємо за моделлю співпраці, коли наші партнери передають нам ліди, які є нерелевантними. Наша команда відкрита до різноманітних задач: з невеликою тривалістю, рідкісними технологіями, невисоким рейтом, залученням на парт-тайм. Те, що неприйнятно для одного партнера, може стати корисним для іншого. При чому, компанія, що передає нерелеватний для себе проект іншому підрядникові, отримує % винагороди за це. Так, багато компаній не вважають, що прибуток від такої діяльності може бути значним. Але все ж бачимо в цьому переваги.
- Навіть невеликий проєкт, що залучить команду з двох людей, щомісяця приноситиме компанії приблизно 1500 доларів. Ці кошти точно не будуть зайвими, скажімо, щоби втримати гарного спеціаліста на бенчі.
- Задача, яка не релевантна для вас, може стати порятунком для партнера.
- Ви не втратите клієнта, а український ринок — гроші, адже після відмови хтось може піти за спеціалістами на ринки Індії або Філіппін.
«Я працювала з одним із складних проєктів: у клієнта був запит на двох Flutter-розробників і просто грандіозні обмеження у бюджеті та часі на пошук відповідних спеціалістів. Вирішення цього питання не зайняло багато часу, оскільки я одразу знала, до кого з партнерів звернутися. Щодо обмеженого рейту, то домовитися з партнерами також вдалося завдяки тому, що маємо вже не один спільний проєкт та налагоджену комунікацію. Клієнт, який передав цей запит, отримував кожного місяця $1000 за передачу ліда, ми повністю допомагали в цьому процесі — організаційно, юридично і тд. Думаю, це гарний спосіб для нашого клієнта заробити без зусиль».
Що ми зрозуміли. Будь-який прибуток корисний. Будь-який ваш проєкт може врятувати когось з партнерів.
Кейс 3. Відшукати спеціаліста з раритетної технології
Коли ми отримали запит на дуже давню технологію — COBOL і почали пошуки в соцмережах, люди реагували дуже емоційно: ставили смайлик, який заходиться від сміху або у якого вибухає мозок, писали, що знайти такого розробника нереально. Але ми розуміли: клієнт платить височенний рейт, ми вже співпрацювали раніше, тож запит має великі шанси піти в роботу, потрібно лише знайти такого спеціаліста. І ми це зробили.
«Коли компанія отримала цей запит, я був переконаний, що не варто витрачати на це час. Проте знайомі з Red Jumpers переконали мене спробувати, тож я вирішив, що все одно нічого не втрачаю. Яким же було моє здивування, коли я справді отримав кандидата на COBOL! Доступ до рідкісних або старих технологій є найбільшим плюсом партнерства з Red Jumpers Agency. Зазвичай ІТ-компанії рідко мають аж таку кількість зв’язків і партнерств, щоб покривати фактично кожен запит».
Що ми зрозуміли? Ширша мережа партнерів = вищі шанси закривати найскладніші запити = більша цінність для клієнтів.
Замість висновків. Три наші ключові принципи в партнерстві:
- Кількість має значення. Чим більше партнерів ми маємо, тим гнучкішими, оперативнішими та ефективнішими стаємо. Завдяки великій мережі нам вдається швидко закривати навіть найскладніші запити.
- Постійний нетворкінг дає результати. Кого ще можна залучити до партнерства? Які країни варто розглянути? Які сфери охопити? Ми постійно ставимо собі ці запитання та враховуємо тенденції ринку.
- Будь-який прибуток важливий. Ми не кажемо «Ні» запитам. Ми беремося за нестандартні запити, розширюємо спеціалізацію та вважаємо, що частина успішної стратегії — прислухатися до потреб клієнтів та партнерів.
Якщо ви хочете стати частиною нашої мережі, шукаєте розробника або команду, звертайтеся до спеціалістів Red Jumpers agency.