У січні-червні 2024 року експорт агропродовольчої продукції з України зріс до приблизно $12,4 млрд. Це на 5% більше у порівнянні з аналогічним періодом у 2023 році, повідомляє Українська Асоціація Аграрного Експорту.

Україна збільшила експорт, зокрема:

  • мʼяса і субпродуктів — $505 млн (+15%);
  • ковбаси — $2,8 млн (+57%);
  • готові й консервовані мʼясні продукти — $23,9 млн (+146%);
  • сухе та згущене молоко — $40 млн (+8%);
  • сири — $24 млн (+29%);
  • мед — $91 млн (+52%);
  • цибуля та часник — $2,3 млн (+100%);
  • заморожені овочі — $5 млн (+50%);
  • консервовані незаморожені овочі — $7 млн (+33%);
  • плодово-ягідна продукція — $143 млн (+50%).

Загальний експорт молочних продуктів зріс у кількісних обсягах — 50 тис. тонн. Експорт яєць зріс до 33 тис. тонн (+27 %), але водночас виторг зменшився на 3% ($34 млн).

«Попри третій рік повномасштабної війни, експорт продуктів з доданою вартістю в абсолютній більшості товарних найменувань рослинного, а також цукру, солодощів і виробів з тіста характеризується зростанням показників. Втім, подальше зниження цін на мед, яйця і заморожені ягоди не дозволяє профільним експортерам автоматично отримувати більший виторг», — йдеться у повідомленні Асоціації аграрного експорту України.