Зазвичай світові бренди не пропускають спортивні події і супроводжують їх гучними рекламними кампаніями. Це можуть бути масштабні відеопроєкти, залучення інфлюенсерів та їхніх брендів, які не обов’язково можуть бути спортивними. Також це може бути благодійна мета, яка підтримує спортсменів.
Такі кампанії створюють і напередодні найбільшої спортивної події світу — Олімпійських ігор. AIN.Business розповідає про деякі з них.
Nike, 2024: WINNING ISN’T FOR EVERYONE | AM I A BAD PERSON?
Напередодні багатьох спортивних змагань бренд Nike випускає вже культові відео — мотиваційні, розважальні, анімаційні тощо. Цього року напередодні Літньої Олімпіади у Парижі компанія випустила ролик, який озвучує голлівудський актор Віллем Дефо.
У самому відео засвітились такі відомі спортсмени, як Кобі Браянт, Леброн Джеймс, Кіліан Мбаппе, Еліуд Кіпчоґе, Сабріна Іонеску та багато інших. Усі вони є амбасадорами Nike.
«Світ Юрського періоду» та NBC Olympics Spot, 2022
Напередодні Зимової Олімпіади-2022 у Пекіні американська телевізійна мережа NBC, яка висвітлює змагання, об’єдналась із творцями фільму «Світ Юрського періоду 3: Домініон». Це кінематографічне відео із динозаврами, олімпійськими чемпіонами Шоном Вайтом, Мікейли Шиффрін та Натан Чен.
Кім Кардашьян та олімпійська збірна США, 2021
У 2021 році для літньої Олімпіади в Токіо бренд SKIMS американської зірки реаліті-шоу Кім Кардашьян розробив спідню білизну, піжами та уніформу для жінок у збірній США. Сама Кардашьян зазначала, що була рада можливості створити щось пов’язане з Олімпіадою, оскільки захоплювалась нею з дитинства.
Vans, Skateistan, 2021: Where It Starts
На Олімпіаді в Токіо у 2021 році скейтбординг вперше був представлений як вид спорту. Один з найбільш популярних брендів серед скейтбордистів вирішив підтримати учасників змагань разом з некомерційною організацією Skateistan, яка відкриває дитячі школи у країнах Азії, Африки та Південної Америки. З кожної пари проданих кросівок Vans Skate Classic Компанія передала по 10 доларів скейтборд-спільнотам у світі. Згодом вдалось зібрати близько 200 тисяч доларів.
Станом на 2024 рік компанія Vans не вийшла з росії після повномасштабного вторгнення в Україну попри попередні обіцянки це зробити.
Procter & Gamble, 2010: Thank You, Mom
У 2010 році, на тлі Зимових Олімпійських ігор у Ванкувері, компанія Procter & Gamble (бренди Always, Discreet, Naturella, Gala тощо) випустила відеоподяку матерям олімпійських спортсменів. Кампанія показує, як мами прокидаються раніше самих спортсменів, щоб приготувати їм сніданок та зібратись на тренування, випрати форму або вболівати з трибун. Цю кампанію Procter & Gamble продовжували й на наступних Олімпіадах.
У 2010 році Thank You, Mom стала найбільшою та найуспішнішою глобальною кампанією за 175-річну історію P&G. Прибуток від глобальних продажів склав 500 мільйонів доларів, кількість переглядів відео у всьому світі становила понад 74 мільйонів, а реакцій у Twitter — понад 370 мільйонів.
Станом на 2024 рік компанія Procter & Gamble досі не вийшла з росії після повномасштабного вторгнення в Україну.