Підприємці у галузі громадського харчування тепер можуть приймати «на чай» через новий сервіс ПриватБанку.
Бізнес може приймати безготівкові чайові від клієнтів у застосунку «Термінал».
«Користувачам застосунку окрім прийому оплати, фіскалізації платежів, доступний легендарний сервіс цифрових чайових, який до цього працював лише на традиційних торгових терміналах», — говорить керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.
Відвідувачі зможуть самі обирати, скільки залишити «чайових» у застосунку «Термінал», а гроші зараховуватимуться на картку офіціанта.
Підключити функцію можна в особистому кабінеті застосунку у розділі «Додаткові сервіси».
З початку 2024 року кількість активних користувачів застосунку зросла до 45 тис. (+5,6 тис.).
ПриватБанк дозволив інтегрувати «Термінал» до інших застосунків