Креативна студія twid перепрофільовується на marketing&tech і тепер орієнтуватиметься на військовий маркетинг, повідомляє пресслужба компанії.
Новий напрямок роботи стане частиною ребрендингу агенції. Для цього адаптують вже наявні послуги — розробку бренд-стратегій, брендинг тощо та додасть нові: PR, GR (налагодження відносин із державними замовниками та інвесторами) та продуктовий дизайн.
Фото надано twid для AIN
«Військова індустрія розвивається найшвидше. І, очевидно, ця індустрія зараз найважливіша в Україні. У twid хочемо використати наш досвід і знання, щоб посилити військові компанії, бойові підрозділи та волонтерів», — говорить керуючий партнер агенції Саша Алимов.
Агенція вже співпрацює з miltech-фондом та акселератором D3, кіберполігоном Unit Range, батальйоном «Вовки Да Вінчі» та ротою «Гонор».
Читайте також: «Настільна книга» Defense Tech. Великий реліз AIN