Найбільш стабільною нішею для бізнесу в онлайні в Україні залишається Електроніка (+7,5% дохідності у доларах). Зростають також категорії «Продукти та алкоголь» і «Зоотовари», йдеться у дослідженні українського ринку eCommerce за І півріччя 2024 року від Promodo.

Серед основних висновків аналізу:

  • Онлайн-споживачів серед українців стає більше через формування звички купувати в інтернеті.
  • Більше замовлень позначаються на дохідності лише у деяких категоріях — «Зоотовари», «Продукти та алкоголь» та «Ювелірні вироби». Найконкурентнішими у продажах онлайн є Зоотовари.
  • Водночас середня вартість чека зменшується. А отже бізнесу варто приділяти більше уваги каналам повернення та утримання своїх споживачів.
  • Попри те, що залучення аудиторії та її утримання напряму залежить від рекламних бюджетів, рівень впливу все ж відрізняється залежно від ніші.
  • У 2024 році вартість кліку може сягнути вищих показників за 2021 рік. Бюджет на Performance Max в усіх нішах складає понад 70% від загальних витрат на просування.
  • Водночас для балансування медіаінфляції важливо розвивати органічний та брендовий трафік.

У 2023 році онлайн-ринок перевершив показники до повномасштабного вторгнення. У I півріччі 2024 року зростання доходів продовжилося, але не в усіх нішах і з різною динамікою.

У вибірці респондентів — гравці ринку з різним рівнем оборотів.

«Порівнювали показники за перше півріччя 2023 з тим самим періодом 2024. Щоб правильно оцінити сезонність, усунувши вплив інфляції, частину даних відобразили у відсотковому відношенні в USD», — розповідають у Promodo.

Читайте також: 46% українців надають перевагу вітчизняним товарам — дослідження Gradus Research