Українська дизайн-студія MAKHNO взяла участь у виставці до 35-ї річниці франшизи «Бетмен» у Нью-Йорку. На події були представлені 40 брендів з усього світу.
«Wayne Enterprises Experience» проводили Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), DC і Relevance International’s Brand Experience & Partnerships.
«Це перша у своєму роді спільна екосистема ультрарозкішних брендів, що проводить клієнтів через сюжетно орієнтований досвід, що підтримується ексклюзивним цифровим ринком, який буде працювати до кінця 2024 року», — розповідають організатори.
Організатори відтворили семиповерховий будинок головного героя, плейбоя-мільярдера Брюса Уейна.
Український бренд представив крісла Vushka та Syaivo, дзеркало Tymchasove з колекції Zemlya, а також містичного фольклорного персонажа, доброго духа, що допомагає людям, Dido Mykhas.
Фото надано MAKHNO для AIN
«Ми надзвичайно раді стати частиною світу, яким й самі захоплюємося з дитинства. Ця колаборація — доказ того, що мрії здійснюються, творчість — не має меж, а любов до небанальної краси може об’єднати український дизайнерський бренд і одну з найбільших корпорацій розваг у світі», — розповідає AIN засновник студії Сергій Махно.
Усі артоб'єкти від студії MAKHNO можна придбати на сайті ініціативи.
Сумський бренд rekava представить свої екосвічки на виставці у Парижі