Українська дизайн-студія MAKHNO взяла участь у виставці до 35-ї річниці франшизи «Бетмен» у Нью-Йорку. На події були представлені 40 брендів з усього світу.

«Wayne Enterprises Experience» проводили Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), DC і Relevance International’s Brand Experience & Partnerships.

«Це перша у своєму роді спільна екосистема ультрарозкішних брендів, що проводить клієнтів через сюжетно орієнтований досвід, що підтримується ексклюзивним цифровим ринком, який буде працювати до кінця 2024 року», — розповідають організатори.

Організатори відтворили семиповерховий будинок головного героя, плейбоя-мільярдера Брюса Уейна.

Український бренд представив  крісла Vushka та Syaivo, дзеркало Tymchasove з колекції Zemlya, а також містичного фольклорного персонажа, доброго духа, що допомагає людям, Dido Mykhas. 

Фото надано MAKHNO для AIN


«Ми надзвичайно раді стати частиною світу, яким й самі захоплюємося з дитинства. Ця колаборація — доказ того, що мрії здійснюються, творчість — не має меж, а любов до небанальної краси може об’єднати український дизайнерський бренд і одну з найбільших корпорацій розваг у світі», — розповідає AIN засновник студії Сергій Махно.

Усі артоб'єкти від студії MAKHNO можна придбати на сайті ініціативи.

Сумський бренд rekava представить свої екосвічки на виставці у Парижі