Google вносить зміни у функцію «Про це зображення» для визначення, чи був контент створений або відредагований за допомогою ШІ-інструментів. Новий ярлик розроблений у рамках співпраці Google з міжнародною коаліцією C2PA, яка займається питанням походження та автентичність вмісту.

До цієї коаліції входять також Amazon, Meta та OpenAI, але не всі ще впровадили ці стандарти. Google першим почав використовувати новий стандарт у своїх продуктах, таких як пошукова система Google і Google Ads.

  • Опцію «Про це зображення» можна знайти, натиснувши на три вертикальні точки, розташовані над фотографією, знайденою в пошуку.

Новий інструмент дозволить перевіряти метадані зображень і відео, щоб побачити, чи зроблені вони на справжню камеру, чи змінені за допомогою ШІ. TikTok уже впровадив подібну технологію для відео, і YouTube планує зробити те саме.

Google активно підтримує поширення маркування та регулювання ШІ, особливо в рамках боротьби з дезінформацією. У 2023 році компанія запустила SynthID, інструмент цифрового водяного знаку, створений для виявлення та відстеження контенту, створеного за допомогою генератора тексту в зображення Imagen.

Раніше цього року Google також запровадив обмежені вимоги щодо маркування ШІ-контенту для відео на YouTube і зобов’язався боротися з дипфейк-контентом у Google Search.

Раніше Meta Platforms повідомила, що почне позначати зображення, які створили інші компанії за допомогою штучного інтелекту. У файли зображень вбудують невидимі маркери, щоб позначити їх на Facebook, Instagram і Threads.