Напередодні команда Podil East India Company повідомила, що заклад працюватиме до 27 жовтня. AIN розпитав власників, чому київський заклад закривають.
«Заклад прожив кілька криз, коли доводилося тимчасово закриватися. Перед початком мобілізації та змін у світовій економіці нам вистачало людей, у них вистачало грошей. Зараз заклад з настільки нішевою кухнею з посадкою на 80 людей стає нежиттєздатним», — розповідає AIN Ніна Антощенко, співвласниця закладу.
Окрім того, на рішення власників вплинув ринок праці в HoReCa. Кадрів не вистачає, ставки піднялися через війну та мобілізацію. До того ж «вільних грошей» у гостей теж поменшало.
«Особливо тяжко є і буде ресторанам, які існують в одному екземплярі. Ми також спостерігаємо тенденцію прагнення гостей зрозумілої комфортної їжі. Людям менше хочеться “нового досвіду”. Тому зараз виживатимуть заклади з невеликими командами, з трохи більшими обовʼязками та зрозумілою їжею», — коментує співвласниця Podil East India Company.
На початку концепція закладу полягала у тому, щоб знайомити гостей із кухнею та коктейлями Південно-Східної Азії. З часом команда сфокусувалася на Індії.
«Якщо південноазійська їжа є їжею на кожен день для 2 млрд людей, то в Україні — це вже “екзотика”. Після звуження фокуса до Індії, аудиторія дещо змінилася. Індійська кухня, напевно, найскладніша з усього регіону через велику кількість спецій — і в приготуванні, і в сприйнятті», — розповідає Ніна Антощенко.
Podil East India Company завжди працював як «олдскульний» коктейльний бар з крафтовими напоями, великою кількістю заготовок власного виробництва та повноцінною кухнею. Маючи велику команду команда не готові була зменшувати заробітну плату або економити на інгредієнтах чи якості.
Заклад працюватиме до 27 жовтня у звичайному режимі.
Читайте також: Лібкін виграв суд у справі щодо незаконного використання торгівельної марки «Компот»