Американська транспортна компанія Uber розглядає придбання сервісу з бронювання подорожей Expedia, що оцінюється в майже $20 млрд, про це пише Financial Times із посиланням на свої джерела.
За інформацією джерел, Uber поки що тільки досліджує таку можливість і не робив до Expedia жодного офіційного звернення, тому угода може й не відбутися.
Та якщо поглинання зрештою станеться, це буде найбільшим придбанням для сервісу таксі, оскільки він прагне ще більше диверсифікувати свій бізнес і знайти нові шляхи для зростання.
В останні роки Uber розширився з сервісу виклику таксі до бронювання поїздів та авіаквитків, доставки їжі, корпоративної логістики та реклами, прагнучи перетворитися на «суперзастосунок», подібний до багатоцільових платформ, створених китайськими технологічними групами, такими як WeChat.
Приєднання Expedia з її технологією бронювання ще більше посилить ці амбіції. Четверта за величиною онлайн туристична компанія отримала $12,8 млрд доходів у 2023 році на тлі постпандемічного туристичного буму.
Потенціал Uber на ринку злиттів і поглинань посилився завдяки 85 % зростанню акцій компанії за останній рік, що дало їй досягти ринкової капіталізації у $173 млрд.