У серпні компанія BigBoard запустила сервіс BMA (Big Media Assistant), що дає змогу швидко спланувати розміщення зовнішньої реклами, обравши ключові параметри цільової аудиторії, такі як стать, вік і дохід. Система автоматично підбирає локації з доступними площинами (білбордами, сітілайтами тощо) в реальному часі, використовуючи прогностичні моделі аналізу аудиторії на основі знеособлених даних, які регулярно оновлюються компанією «Київстар». Це дозволяє ефективніше розподіляти рекламний бюджет, орієнтуватись на локації, де реклама досягне потрібної цільової аудиторії.
Сервіс BMA надає маркетологам та агентствам ключові метрики для оцінки ефективності кампаній, що розміщуються на білбордах, LED-екранах і сітілайтах.
Зображення: BigBoard
-
GRP (Gross Rating Point) – оцінка загального впливу рекламної кампанії, щоб визначити її масштаб і досяжність. Фокусує увагу на загальному охопленні та частоті переглядів серед усієї аудиторії.
-
TRP (Target Rating Points) – оцінка того, наскільки ефективно реклама досягає конкретної цільової аудиторії.
-
OTS (Opportunity To See) – оцінка потенційного охоплення рекламних носіїв, та кількість вірогідних контактів з рекламними площинами.
Ще у 2005 році компанія впровадила онлайн-резервування рекламних площин, а у 2019 році презентувала сервіс «4 кроки», який давав змогу швидко планувати рекламні кампанії по всій Україні, навіть для тих, хто робив це вперше. Згодом цей сервіс перетворився на вдосконалений продукт BMA, що пропонує розширені можливості для вибору цільової аудиторії та «експертний» режим для агентств і великих компаній.
Генеральний директор Аскольд Шестунов розповів про зародження ідеї сервісу BMA:
«Ще до початку російського вторгнення ми задумалися про те, щоб вийти на один рівень з іншими рекламними майданчиками за швидкістю та data-driven підходом до планування рекламних кампаній, і три роки працювали над цим продуктом. Це важливо для галузі в цілому, адже такі платформи, як Google, Meta та телебачення, дають можливість чітко вибрати цільову аудиторію й аналізувати ефективність реклами».
Беручи за основу аналітичні моделі компанії Kyivstar, що базуються на знеособлених агрегованих даних про трафік, експерт з досліджень ринку зовнішньої реклами України Сергій Смоляр аналізує та верифікує їх. На основі цих даних він обчислює медійні метричні показники та інтегрує їх на платформу BMA.
У планах компанії – запуск платформи BMA з доступом до аналізу цільової аудиторії у 10 великих містах України до кінця 2024 року. Наразі ця функція вже доступна для Києва, Львова, Одеси, Івано-Франківська та Рівного. Завдяки технологічним можливостям платформа BMA стане основою для створення нових продуктів, що вже розробляються компанією BigBoard. Одним із результатів стане інтеграція платформи з внутрішніми системами рекламних агенцій.
Зображення: BigBoard
Компанія BigBoard, яка першою встановила білборд в Україні (це відбулося у Києві в 1993 році), станом на 2024 рік охоплює до 12% ринку зовнішньої реклами. З 2008 року BigBoard є частиною міжнародного холдингу JCDecaux. Компанія має великий досвід співпраці з мережевими агенціями з розміщення реклами, обслуговуючи як світові бренди (MсDonald’s, Samsung, Lifecell, Puma, Phillips, Nivea), так і національних виробників.